Η Google ετοιμάζεται να ξεκινήσει μια συνδρομητική υπηρεσία του YouTube χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες, οι οποίοι δεν επιθυμούν να δουν διαφημίσεις στα βίντεο που παρακολουθούν.

Το YouTube είναι «μια τελειοποιημένη εμπειρία», σύμφωνα με τον Robert Kyncl, τον επικεφαλή της online υπηρεσίας βίντεο του περιεχομένου και των επιχειρηματικών λειτουργιών, μιλώντας στο συνέδριο Code/Media στην Καλιφόρνια.

Ο Kyncl πρόσθεσε ότι μια προσφορά συνδρομής ήταν σημαντική στο YouTube, επειδή κάποιοι θεατές δεν επιθυμούν να βλέπουν βίντεο με διαφημίσεις.

Το YouTube είχε λανσάρει μια επί πληρωμή, χωρίς διαφημίσεις ,έκδοση της υπηρεσίας του για κάποιο χρονικό διάστημα, με την έναρξη ενός πιλοτικού προγράμματος το 2013 που επέτρεπε σε επιμέρους παρόχους περιεχομένου να χρεώνουν στους καταναλωτές μια συνδρομή για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ένα συγκεκριμένο κανάλι με βίντεο.

Η εταιρεία λάνσαρε ακόμη την υπηρεσία Youtube Music Key σε μια δοκιμαστική μορφή τον περασμένο Νοέμβριο, η οποία επέτρεπε στους χρήστες να παρακολουθούν μουσικά βίντεο χωρίς διαφημίσεις. Οι χρήστες έβλεπαν ωστόσο τις διαφημίσεις σε άλλου είδους βίντεο.

Η κίνηση αυτή θα επιτρέψει στο Youtube να ανταγωνιστεί εταιρείες όπως η Netflix και αντιπροσωπεύει μια σημαντική αλλαγή για τη σελίδα, της οποίας η δωρεάν διαφήμιση που υπάρχει στα βίντεο προσελκύει προσελκύει περισσότερους από 2 δισεκατομμύρια επισκέπτες το μήνα.

Ο Kyncl πρόσθεσε επίσης ότι η ανάπτυξη του YouTube έχει επιταχυνθεί, παρά τον ανταγωνισμό από το Facebook και άλλα μέσα, και ήταν πρόθυμοι να ενθαρρύνουν τους καλύτερους δημιουργούς περιεχομένου μέσω προγραμμάτων, όπως το Google Preferred.

Ξεκινώντας το περασμένος έτος, το Google Preferred συγκεντρώνει τα πιο δημοφιλή βίντεο του Youtube και πουλάει διαφημίσεις σε αυτά, με τον ίδιο τρόπο που πωλούνται οι παραδοσιακές τηλεοπτικές διαφημίσεις.