Μέσα στο καλοκαίρι η apple ανακοίνωσε ότι πούλησε 13,3 εκατομμύρια iPads σε όλο τον κόσμο κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2014,  κάτι που σημαίνει πως υπήρξε μείωση στις πωλήσεις του συγκεκριμένου της gadget κατά 9% σε σχέση με τις αντίστοιχες πωλήσεις την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Ήταν το δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο που η Apple ανακοίνωσε μείωση στις πωλήσεις του iPad, καθώς πριν από τρεις μήνες είχε δει τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 16%. Γιατί σταματήσαμε να αγοράζουμε μαζικά τα iPad;

Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει ο τεχνολογικός κολοσσός είναι ο σκληρός ανταγωνισμός από άλλες εταιρίες όπως η Amazon, η Samsung, η Asus και η Lenovo που έχουν ρίξει στην αγορά πολύ πιο φτηνά tablets που προσφέρουν σχεδόν τις ίδιες υπηρεσίες σε καλή ποιότητα. Οπότε γιατί να χρειαστεί να δώσει κάποιος ένα μεγάλο ποσό για tablet όταν μπορεί να αποκτήσει μια παρόμοια συσκευή με πολύ λιγότερα λεφτά;

Παράλληλα το καταναλωτικό κοινό περιμένει με ανυπομονησία τις νέες σούπερ-συσκευές που σχεδιάζει να ρίξει στην αγορά η apple. Τα αποτελέσματα διάφορων σχετικών ερευνών σχετικά με τις τάσεις της αγοράς των gadgets, απέδειξαν πως  πτώση των πωλήσεων του iPadοφείλονται και σε μεγάλο βαθμό κι στην παρουσίαση του νέου iPhone που θα κυκλοφορήσει αυτό το φθινόπωρο και του πολυαναμένόμενου  “iWatch” – που θα σηματοδοτήσει μια νέα εποχή για τα προϊόντας της apple.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, σημαντική παράμετρο για την πτώση των πωλήσεων του iPad, αποτελεί και η προτίμηση των καταναλωτών  σε φθηνότερα iPads, όπως το iPad mini, ωστόσο η εταιρία δεν δείχνει διατεθειμένη να ρίξει την τιμή στο βασικό iPad. Η πρακτική αυτή της appleφανερώνει πλέον περίτρανα πως έχει ρίξει όλη την προσοχή της στο iPhone, που πούλησε 35,2 εκατομμύρια μονάδες, σημειώνοντας άνοδο της τάξης του 13% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τέλος εποχή λοιπόν για το iPad;