Επέστρεψες από τις διακοπές σου και όταν ανέβηκες στη ζυγαριά κατάλαβες πως τα παγωτά και τα κοκτέιλ που έπινες (κυρίως τις βραδινές ώρες) αποφάσισαν να μείνουν στο σώμα σου. Τα κιλά των διακοπών, λοιπόν, είναι ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπίσεις! Πάρε βαθιά ανάσα και πριν αρχίσεις να πιστεύεις πως μία δίαιτα αυτή τη στιγμή είναι μαρτύριο για εσένα, άκουσε τις συμβουλές μας.

Τρόποι για να ξεφορτωθείς τα κιλά των διακοπών!

  1. Ήρθε η ώρα να ξεχάσεις το αλκοόλ! Ό,τι ήπιες το καλοκαίρι φτάνει για να γεμίσεις τα αποθέματα σου! Τώρα αντί για τα 2 με 3 κοκτέιλ που έπινες τα βράδια στις εξόδους σου προτίμησε ανθρακούχο νερό ή ένα ποτήρι λευκό κρασί.
  2. Αντικατάστησε τα παγωτά με γρανίτες φρέσκων φρούτων. Έτσι, θα απολαύσεις τη γλύκα αλλά και τη δροσιά της γρανίτας χωρίς να πάρεις τις θερμίδες και τα λιπαρά που περιέχουν τα παγωτά.
  3. Μείωσε την ποσότητα του λαδιού που καταναλώνεις. Ξέχνα τις βουτιές που έκανες στις σαλάτες με το ψωμί σου. Αντί για ψωμί, φάε μία φρυγανιά ή μια γκοφρέτα ρυζιού και περιόρισε το λάδι σου σε 2 με 3 κουταλιές την ημέρα.
  4. Μετά τις 9 μόνο νερό. Το βραδινό σου γεύμα καλό θα ήταν να το τρως μέχρι τις 9 το βράδυ. Πριν πέσεις για ύπνο θα μπορέσεις να χωνέψεις και να κοιμηθείς ήρεμος-η.
  5. Μην ξεχνάς τη σαλάτα σου. Συνόδεψε τα γεύματα σου με σαλάτα. Θα μείνεις χορτάτος-η για περισσότερη ώρα και θα πάρεις και τις φυτικές ίνες που χρειάζεσαι για να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου.