Σίγουρα όταν πας στο γυμναστήριο το τελευταίο πράγμα που σκέφτεσαι είναι τα πόδια και επομένως, τα παπούτσια σου. Όμως, θα ‘πρεπε! Βγάλε τα παπούτσια σου, αυτό είναι το κλειδί για καλύτερη προπόνηση. Περπάτα ξυπόλητος στο γυμναστήριο!

“Όταν εκτελείς μια άσκηση, τα πόδια σου είναι βάση υποστήριξης για το σώμα σου, οπότε ό,τι κι αν κάνεις επηρεάζει και τον υπόλοιπο κορμό”, λέει ο BJ Gaddour, CSCS. “Αν τα πόδια σου δεν είναι σταθερά, οι ασκήσεις θα σε δυσκολέψουν περισσότερο. Το φαινόμενο αυτό, ονομάζεται μυϊκή ακτινοβολία, όπου οι μη εργάσιμοι μύες σου βοηθούν πραγματικά τους εργάσιμους, κατά τη διάρκεια της άσκησης, κρατώντας την ένταση”, λέει ο Gaddour.

Σκέψου μόνο αυτό: Όταν σφίγγεις τη γροθιά σου όσο πιο δυνατά μπορείς, νιώθεις να πονάει όλο το χέρι σου μέχρι και τον ώμο. Το ίδιο ισχύει και για τα πόδια σου κατά τη διάρκεια της άσκησης. Ο καλύτερος τρόπος για να δημιουργήσεις ένταση και μια ισχυρή βάση στήριξης είναι να έχεις τα πόδια σου σταθερά στο πάτωμα.

Πώς θα το κάνεις: Πίεσε τα πόδια σου στο έδαφος και χρησιμοποίησε τους μυς των ποδιών σου, προσπαθώντας να στρέψεις τα πόδια σου μακριά το ένα από το άλλο, σαν να προσπαθείς να σχίσεις το δάπεδο στη μέση.

Αυτός ο τρόπος είναι πιο εύκολος και πιο αποτελεσματικός, από όταν έχεις πλήρη επαφή ανάμεσα στα πόδια σου και το πάτωμα. Το παπούτσι μπορεί να σαμποτάρει την ένταση που προσπαθείς να δημιουργήσεις κάθε φορά που ασκείσαι.

Επιστροφή στην αρχική σελίδα
Επιστροφή στην κατηγορία