Ζούμε στην εποχή του έτοιμου-γρήγορου φαγητού, των καταχρήσεων και φυσικά του έντονου άγχους. Αν, λοιπόν, ζεις μία ζωή που διακρίνεται για τα τρία αυτά χαρακτηριστικά, σε λίγο καιρό στην καλύτερη των περιπτώσεων θα αρρωστήσεις στη χειρότερη… άστο, κατάλαβες! Βρήκαμε, λοιπόν, τρόπους για να μπορέσεις να βελτιώσεις τη ζωή σου να καλυτερεύσεις το επίπεδο της ζωής σου και να αποφύγεις τα διάφορα προβλήματα υγείας.

Τι να κάνεις για να βελτιώσεις τη ζωή σου;

  1. Ξύπνησε χαλαρά και χωρίς άγχος: Μην βάζεις ποτέ ήχους στο ξυπνητήρι που σε ταράζουν και μπορούν να σε κάνουν να ξυπνήσεις κακόκεφος. Δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου να χουζουρέψει και να τεντωθεί και μη σηκώνεσαι με βιασύνη και νεύρα από το κρεβάτι. Μια καινούργια μέρα ξεκινά και για να ξεκινήσει σωστά πρέπει να γίνει με χαμόγελο.
  2. Ξέχνα το πρωινό τσιγάρο: Δεν μπορείς με το που ξυπνάς το πρώτο πράγμα που αποζητάς να είναι το τσιγάρο. Καλό θα ήταν να το κόψεις, αλλά αφού δεν μπορείς να το καταφέρεις τουλάχιστον άλλαξε συνήθειες. Φάε πρώτα πρωινό, πιες τον καφέ σου και καθυστέρησε να πάρεις το τσιγάρο στα χέρια και να το ανάψεις όσο περισσότερη ώρα μπορείς.
  3. Φάε με την ησυχία σου: Ακόμα και αν το μεσημεριανό σου γεύμα τρώγεται πάντα στο γραφείο, βρες το σωστό τρόπο να το κάνεις. Κλείσε τον υπολογιστή, χαλάρωσε και δώσε λίγα λεπτά στον εαυτό σου για να απολαύσεις το φαγητό σου. Έτσι, θα μασήσεις πιο ήρεμα την τροφή σου και θα μπορέσεις να χωνέψεις πιο σωστά.
  4. Κάθε βράδυ πριν πέσεις για ύπνο κάνε ένα ντουζ: Ένα χαλαρό μπάνιο προ ύπνου είναι αυτό που έχεις ανάγκη. Θα νιώσεις, αμέσως καλύτερα, θα πέσεις στο κρεβάτι πιο χαλαρός και θα καταφέρεις να απολαύσεις έναν πολύ ήρεμο ύπνο.