Τα push-ups είναι από εκείνες τις ασκήσεις που όλοι γνωρίζουμε, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχουμε προσπαθήσει να κάνουμε έστω μια φορά στη ζωή μας. Φυσικά, οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε τα βασικά, πόδια μαζί, χέρια κάτω από τους ώμους, λυγίζουμε και πιέζουμε τους αγκώνες και voila μια άσκηση με την οποία δουλεύουμε όλο μας το σώμα.

Υπάρχουν ωστόσο κάποια tips για να φτάσεις την τεχνική του push-up, σε άλλο επίπεδο.

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να ακολουθήσεις τις παρακάτω συμβουλές.

Πίεσε τα χέρια σου στο πάτωμα

Όταν κάνεις push-ups, φροντισε να πιέζεις τις παλάμες από τα χέρια σου σταθερά στο πάτωμα σαν να θέλεις να απομακρύνεις τους καρπούς σου. Ταυτόχρονα, περιστρεψε τους βραχίονες σου εξωτερικά, έτσι ώστε οι αγκώνες και οι δικέφαλοι σου να κοιτούν προς τα μέσα. Αυτή η πίεση παρέχει μια φυσική ένταση στα χέρια, στους ώμους και στην άνω πλάτη που θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις τη σταθερότητα στο άνω μέρος του σώματος σαου σε όλη την διάρκεια της άσκησης.

Κρατησε το λαιμό σου ευθυγραμμισμένο με τη σπονδυλική στήλη

Το να κατεβάζεις απότομα το κεφάλι σου ή υπερβολική κλίση του προς τα πάνω, μπορεί να ασκήσει μεγάλη πίεση στη σπονδυλική στήλη και να προκαλέσεις κάποιο σοβαρό τραυματισμό. Αντί να πιέσεις το πηγούνι σου εντελώς προς τα κάτω ή να κοιτάζεις ευθεία μπροστά, κοιταξε περίπου σε απόσταση μιας παλάμης μπροστά από τα άκρα των δακτύλων σου και κρατησε τα μάτια σου συγκεντρωμένα εκεί καθώς ωθείς.

Ενεργοποίησε τους κοιλιακούς σου

Ενεργοποιώντας όλους τους πυρήνες των μυών σαου, συμπεριλαμβανομένων και των κοιλιακών και των γλουτών σου, καταφέρνεις το σώμα σου να παραμένει σε μια μακριά γραμμή, ακόμα και όταν χαμηλώνεις.

Να παίρνεις ανάσες

Όπως σε κάθε άσκηση, η αναπνοή βοηθάει πάντα στη βελτίωση της φόρμας σου. Είναι αυτό που κινεί την κίνηση. Θυμησου πάντα να εκπνέεις στην κίνηση που κάνεις προς τα κάτω.

Διάβασε επίσης:

Απόκτησε ελκυστικό στήθος χωρίς να ιδρώσεις