Αν θες να είσαι όμορφη εξωτερικά πρέπει να είσαι και εσωτερικά, μ’ αυτό εννοούμε ότι με μία υγιεινή διατροφή θα καταφέρεις να ενδυναμώσεις τα μαλλιά και τα νύχια σου. Αυτό δεν σημαίνει απαραιτήτως ότι πρέπει να ξεκινήσεις δίαιτα, αλλά να καταναλώνεις τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά τα οποία θα προσφέρουν την λάμψη στα μαλλιά σου. Διάβασε παρακάτω για να μάθεις ποιες τροφές ενδυναμώνουν τα μαλλιά και τα νύχια σου.

μακρύνεις γρήγορα τα μαλλιά

Τροφές που ενδυναμώνουν τα μαλλιά και τα νύχια σου

  • Ορός γάλακτος σε πρωτεΐνη 

Τα μαλλιά σου χρειάζονται πρωτεΐνη για να παράγουν κερατίνη, η οποία τα ενδυναμώνει. Εάν τα μαλλιά σου δεν λαμβάνουν αρκετή πρωτεΐνη μπορεί να περάσουν σε φάση ανάπαυσης όπου θα προκληθεί αισθητή τριχόπτωση. Προσπάθησε να προσθέτεις ορό γάλακτoς σε πρωτεΐνη στο πρωινό σου smoothie.

  • Kόκκινο κρέας

Μια ζουμερή μπριζόλα είναι γεμάτη με πρωτεΐνες και έχει επίσης μια άλλη θρεπτική ουσία που είναι σημαντική για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών: Το σίδηρο. Τα άτομα με αναιμία και με ανεπάρκεια σιδήρου συχνά έχουν λεπτά μαλλιά.  Το κόκκινο κρέας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και η κατανάλωση αυτών έχει συσχετιστεί με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης πολλών προβλημάτων υγείας, όπως καρδιοπάθειες, διάφορα είδη καρκίνου και διαβήτη τύπου 2. Αλλά μπορείς να το απολαύσεις με ασφάλεια μία φορά την εβδομάδα.

  • Αμύγδαλα

Τα αμύγδαλα δεν είναι μόνο μια καλή πηγή πρωτεΐνης, αλλά είναι και πλούσια σε μαγνήσιο, το οποίο βοηθά στη διατήρηση υγιών μαλλιών και νυχιών. Το μαγνήσιο δρα κατά της άγχους, του στρες και της τριχόπτωσης.

  • Μπύρα

Η μπύρα είναι μια από τις πλουσιότερες πηγές πυριτίου στη διατροφή, σύμφωνα με έρευνα. Το πυρίτιο είναι ένα ανόργανο μέταλλο που πιστεύεται ότι αυξάνει την κυκλοφορία στο τριχωτό της κεφαλής, γεγονός που αποτελεί καλή είδηση για την τριχοφυΐα. Ένα καθημερινό συμπλήρωμα πυριτίου 10 χιλιοστογράμμων μειώνει την ευθραυστότητα των μαλλιών και των νυχιών μετά από 20 εβδομάδες.

  • Στρείδια

Ο ψευδάργυρος είναι απαραίτητος για πολλές βιολογικές διεργασίες, συμπεριλαμβανομένης της παρασκευής πρωτεϊνών όπως αυτές στα μαλλιά και τα νύχια σου. Τα στρείδια έχουν 74 γραμμάρια ψευδάργυρο ανά μερίδα, πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο φαγητό.

  • Γάλα

Το ασβέστιο είναι βασικό συστατικό για την οικοδόμηση υγειών μαλλιών και νυχιών.

  • Αυγά

Τα αυγά είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης και περιέχουν βιταμίνη D, όπως επίσης και βιοτίνη. Η βιοτίνη, μια βιταμίνη τύπου Β, μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη της κερατίνης.

  • Σολομός

Ο σολομός είναι μια καλή πηγή βιοτίνης και πρωτεΐνης, μαζί με τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μειώνουν τη φλεγμονή και προκαλούν ένα υγιές, ενυδατωμένο δέρμα. Ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής σημαίνει υγιή τριχοθυλάκια, που σημαίνει υγιή μαλλιά.

  • Καρύδια

Είναι γεμάτα από δύο μυστικά συστατικά: ωμέγα-3 (που κρατούν τα μαλλιά σου ενυδατωμένα) και βιταμίνη Ε (που επισκευάζουν τα κατεστραμμένα θυλάκια.) Επιπλέον, τα καρύδια περιέχουν επίσης χαλκό, ο οποίος μελέτες έχουν δείξει ότι μπορεί να διατηρήσει το φυσικό σου χρώμα πλούσιο και ν’ αποτρέψει το πρόωρο γκριζάρισμα.

  • Λάδι καρύδας

Η κατανάλωση καρύδας δεν μπορεί να μετατρέψει μαγικά το μαλλί σου, αλλά η εφαρμογή αυτού του τροφίμου απευθείας στα μαλλιά σου θα μπορούσε πραγματικά να κάνει θαύματα. Αυτό συμβαίνει επειδή περιέχει πρωτεΐνες που είναι απαραίτητες για την αναζωογόνηση των κατεστραμμένων μαλλιών. Δοκίμασε να τρίψεις μια μικρή ποσότητα λαδιού μεταξύ των δακτύλων σου και στη συνέχεια να το εφαρμόσεις στα άκρα των μαλλιών σου.

λαδωμένα μαλλιά