Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις πως το κεφάλι σου θα εκραγεί από την ένταση και πως η καρδία σου είναι έτοιμη να σπάσει από τους γρήγορους παλμούς της. Παραδέξου το! Aνήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που έχουν έντονο stress και όταν αγχώνονται υποφέρουν ψυχικά αλλά και σωματικά. Ηρέμησε και άκου προσεκτικά. Τις ώρες που νιώθεις αυτή την έντονη πίεση υπάρχει τρόπος να ηρεμήσεις. Μπορείς να κάνεις απλές ασκήσεις που θα διώξουν το stress μακριά και θα χαλαρώσουν παράλληλα τους πιασμένους σου μύες.

Ποιες είναι οι ασκήσεις που θα διώξουν το stress;

  1. Μπουνιές στο σβέρκο: Μη γελάς! Είναι μία πολύ απλή άσκηση που μπορεί να σε βοηθήσει, όμως, αρκετά. Όπως είσαι καθιστός/η φέρε να χέρια σου γύρω από τον ώμο σου και στο πάνω μέρος της πλάτης σου. Κάνε την παλάμη σου σφιχτή μπουνιά και χτύπησε την με γρήγορες κινήσεις στην περιοχή του σβέρκου και της πλάτης σου. Εκτός από τη απώλεια του stress που θα σου προσφέρει η συγκεκριμένη άσκηση θα αποβάλει με μαγικό τρόπο και το πιάσιμο που έχεις σε αυτά τα σημεία.
  2. Φτάσε το ταβάνι: Κάτσε σε όρθια στάση και πλέξε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου. Τέντωσε τις παλάμες σου όσο πιο ψηλά μπορείς και τεντώσου ενώ παράλληλα παίρνεις βαθιές ανάσες.
  3. Αγκάλιασε το σώμα  σου: Όπως βρίσκεσαι σε καθιστή στάση αγκάλιασε με τα χέρια σου σφιχτά τους μηρούς σου και κάτσε έτσι για λίγα δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια άσε τα χέρια σου ελεύθερα και μετά από 20 δευτερόλεπτα επανέλαβε την ίδια άσκηση για ακόμη 5 με 10 φορές.
Tip!

Μπορείς αυτές τις ασκήσεις να τις κάνεις επίσης κάθε πρωί όταν ξυπνάς για να ξεκινήσεις με ηρεμία και χαμόγελο την ημέρα σου!