Δυσκολεύεσαι να ακολουθήσεις πιστά το πρόγραμμα γυμναστικής σου; Πιστεύεις ότι χρειάζεσαι λίγο σπρώξιμο για να τηρήσεις τις καθημερινές σου ασκήσεις; Αναρωτιέσαι τι φταίει και δεν καταφέρνεις να πετύχεις τους αθλητικούς σου στόχους; Υπάρχει τρόπος να τα καταφέρεις, αρκεί να ακολουθήσεις αυτές τις συμβουλές.

Πέταξε το παλιό πρόγραμμα γυμναστικής και ξεκίνα ένα καινούργιο βασισμένο σε μικρά μυστικά, τα οποία θα κάνουν την διαφορά στην καθημερινότητά σου και θα σου προσφέρουν νέες αθλητικές δυνατότητες.

Βάλε την γυμναστική στη ζωή σου σε τακτική βάση, αλλά όχι για πολλή ώρα

Άνδρας γυμναστική

Ακούγεται εύκολο; Φυσικά και είναι αρκεί να έχεις όρεξη. Μπορείς να ξεκινήσεις να πηγαίνεις γυμναστήριο ή να γυμνάζεσαι από το σπίτι με online μαθήματα. Πάντως, είναι απαραίτητο να εντάξεις απλές καθημερινές ασκήσεις στη ζωή σου, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, σύμφωνα με την Kristie Larson, γυμνάστρια στο Row House στη Νέα Υόρκη.

Θυμίσου! Απαραίτητη η πρωινή γυμναστική

γυμναστική

Μην ξεχνάς ότι το πρωί είναι η καλύτερη στιγμή της μέρας την οποία μπορείς να εκμεταλλευτείς με κάθε τρόπο. Οπότε τι καλύτερο από την πρωινή γυμναστική; Ερευνητές αναφέρουν πόσο σημαντικό είναι μόλις ξυπνήσεις το πρωί να κάνεις κάποιες ασκήσεις, κίνηση η οποία θα σε κρατήσει ζωντανό όλη μέρα, αλλά θα σε βοηθήσει να χάσεις και κιλά.

Δημιούργησε σχέσεις

personal training, γυμναστική

Αν η επίσκεψή σου στο γυμναστήριο συνοδεύεται και από καλές σχέσεις με τον εκπαιδευτή σου, τότε και η γυμναστική θα γίνει περισσότερο ευχάριστη σε εσένα και θα θέλεις περισσότερο από πριν να πας και στο γυμναστήριο.

Βρες την ισορροπία

γυμναστική, υγεία

Σε όλα τα πράγματα που κάνεις, η έννοια της ισορροπίας παίζει σημαντικό ρόλο. Όμως, ακόμα περισσότερο και στην γυμναστική. Όταν η καθημερινότητά σου είναι γεμάτη από ποικίλες δραστηριότητες, αλλά και η εργασία σου, απορροφά πολλές ώρες από τη μέρα σου, είναι λογικό η γυμναστική να έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Επομένως, είναι σημαντικό ένα μέτρο και να μπορέσεις να βρεις την ισορροπία σε όσα κάνεις, ώστε να τα προλάβεις όλα, αλλά χωρίς να τα παίξεις εντελώς!

Μην το παρακάνεις!

βάρη, γυμναστική

Εννοείται πως η γυμναστική δεν πρέπει να λείπει από το πρόγραμμά σου. Όμως, δεν χρειάζονται υπερβολές. Αν αρχίσεις να γυμνάζεσαι σε υπερβολικό βαθμό, στο τέλος το μόνο που θα καταφέρεις είναι να κουραστείς, να μην έχεις όρεξη για τίποτα άλλο και φυσικά κάποια στιγμή να σταματήσεις να γυμνάζεσαι εντελώς. Έρευνες έχουν δείξει ότι 3 φορές την εβδομάδα είναι το ιδανικό που μπορείς να αφιερώσεις για την γυμναστική και την καλή υγεία του σώματός σου.

Περιόρισε τις υποχρεώσεις σου

fitness γυμναστική

Στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό, κάνε στην άκρη μερικές από τις παραπάνω υποχρεώσεις σου, χωρίς να παραλείπεις τις σημαντικές, ώστε να δώσεις λίγο χώρο για την καθημερινή σου γυμναστική.

Διαβάστε επίσης:

Η γυμναστική γίνεται παιχνίδι κι αυτή η μαμά σου παραδίδει μαθήματα (Photos & Videos)

Photo: The Independent, Getty