7 tips τα οποία υπόσχονται να σας φέρουν κοντά στο αποτέλεσμα που επιδιώκετε. Η επίπεδη κοιλιά – πόθος πολλών γυναικών – και άμεσα εξαρτώμενη από όλα τα παρακάτω.

Της ΦΑΙΗΣ ΓΚΑΪΝΑ

Γυμναστείτε σκληρά και ξεκουραστείτε 1-2 μέρες την εβδομάδα.

Καταναλώνετε πεπτικά ένζυμα.

Βάλτε στο καθημερινό πρόγραμμα της διατροφή σας πράσινα λαχανικά. Όπως σπανάκι, μπρόκολο, κάλε.

Πριν να κοιμηθείτε το βράδυ πάρτε κάποιο σκεύασμα σπιρουλίνας και L-γλουταμίνη.

Κάντε γιόγκα και διαλογισμό μια φορά την εβδομάδα.

Απορρίψτε την κατανάλωση ζάχαρης. Περιορίστε την κατανάλωση φρουκτόζης επιλέγοντας φρούτα με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, όπως τα μήλα…

Διαβάστε περισσότερα: MaryMary.gr