Τι να αποφύγεις όταν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη

LIKE US ON FACEBOOK

Έχεις και εσύ, όπως και πολλά άλλα άτομα δυσανεξία στη γλουτένη. Έτσι, ο οργανισμός σου δεν μπορεί να αφομοιώσει τη γλουτένη και ήδη έχεις πάθει (ή ξεκινάς να παθαίνεις) βλάβες στο έντερο σου. Καλό θα ήταν, λοιπόν, αν θες να παραμείνεις υγιής να αρχίσεις να προσέχεις και να ακολουθήσεις πιστά αυτά που θα σου πούμε.

Μην νομίζεις πως γλουτένη περιέχουν μόνο οι γνωστές τροφές που ξέρεις και εσύ δηλαδή το σιτάρι, το αλεύρι και τα προϊόντα που τα έχουν ως βασικό συστατικό τους. Υπάρχουν και άλλες τροφές που κρύβουν γλουτένη στο εσωτερικό τους και δε σου πάνε καν στο μυαλό.

Τι να σβήσεις από τη διατροφή σου όταν έχεις δυσανεξία στη γλουτένη;

  1. Ξέχνα τα ψωμιά, τα ζυμαρικά και γενικότερα ότι περιέχει αλεύρι. Βέβαια μπορείς να τα αντικαταστήσεις με προϊόντα του εμπορίου που έχουν φτιαχτεί από υποκατάστατα αλευριού δηλαδή από αλεύρι ρυζιού ή πατάτας.
  2. Πες αντίο στα σνακ από έξω και προτίμησε να φτιάχνεις τα δικά σου. Υπάρχουν τροφές που περιέχουν γλουτένη και δε φαντάζεσαι. Τέτοιες τροφές είναι οι σοκολάτες και ακόμα και τα παγωτά. Μια ενδιαφέρουσα πρόταση είναι να τρως γκοφρέτες ρυζιού ή ποπ κορν.
  3. Προσοχή στο ποτό. Η μπύρα για παράδειγμα ανήκει στα απαγορευμένα ποτά για σένα καθώς έχει ως βασικό της συστατικό το κριθάρι. Το κρασί, η τεκίλα και η βότκα είναι τα ασφαλέστερα ποτά για άτομα με δυσανεξία στη γλουτένη.
  4. Όταν τρως από έξω καλό θα ήταν να μην παραγγέλνεις φαγητά το οποία περιέχουν σάλτσες. Τις περισσότερες φορές οι σεφ των εστιατορίων δένουν τις σάλτσες με αλεύρι το οποίο αποτελεί για σένα απαγορευμένη τροφή.




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved