Η καρδιά είναι το βασικό μας όργανο. Το όργανο που σε κρατάει στην ζωή και οφείλεις να την προστατεύεις όσο το δυνατόν περισσότερο και όσο περνάει από το χέρι σου.

Ξεκινά το jogging.

Ακόμα και 5 λεπτά jogging την ημέρα ή αλλιώς γρήγορο περπάτημα, ένας χρόνος που μπορεί να αντέξει κάθε οργανισμός, μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακά αιτία σύμφωνα με Αμερικανούς ερευνητές. Επίσης, σύμφωνα με έρευνες του πανεπιστημίου της Αϊόβα ο συγκεκριμένος τρόπος άσκησης είναι παράγοντας της μακροζωίας αλλά και προσθέτει χρόνια ζωής.

Σε μελέτη που έγινε στο Berkeley σε ανθρώπους από 18 – 80 ετών, για έξι χρόνια, διαπιστώθηκε πως το joking, δηλαδή το γρήγορο περπάτημα, μειώνει τον κίνδυνο για στεφανιαία νόσο κατά 9,3% .

Οι ειδικοί συνιστούν στους ενήλικες να έχουν μια μέτριας έντασης σωματική άσκηση την ημέρα, η οποία να διαρκεί το λιγότερο 30 λεπτά, 5 φορές την εβδομάδα, διαφορετικά 20 λεπτά έντονης άσκηση για 3 φορές την ημέρα.

Ο συνδυασμός του jogging και του γρήγορου τρεξίματος θα βοηθήσει πολύ στην μείωση του σωματικού σου βάρους, στην σταθεροποίηση του, θα μειωθεί ο κίνδυνος χρόνιων παθήσεων αλλά κατά βάση θα αυξηθεί και η λειτουργία της καρδιάς.

Μην περιμένεις πολύ λοιπόν, είναι η πιο εύκολη άσκηση, η οποία δεν χρειάζεται ούτε ένα ευρώ, και σίγουρα σου αποταμιεύσει πολλά ευρώ από αυτά που θα ξόδευες στους γιατρούς.

Βρες παρέα, βρες κομμάτια, πάρε μαζί σου τον τετράποδο φίλο σου, που τρελαίνεσαι για περπάτημα, και ξεκινά ένα jogging 30 λεπτών την ημέρα.
Όσο περνάει ο καιρός θα δεις ότι οι αντοχές σου θα αυξάνονται όλο και περισσότερο και το γρήγορο περπάτημα θα σου γίνει τρόπος ζωής.
Επίσης ακόμα και αν είσαι αδύνατος θα δει το σώμα σου να αλλάζει δραματικά, πράγμα που θα σε κάνει να θες να συνεχίσεις.

Άντε λοιπόν, μην περιμένεις κάτι άλλο!!!!