Αν έκανες εξετάσεις και είδες πως η χοληστερίνη σου έχει υπερβεί το όριο, πρέπει να αρχίσεις να ανησυχείς γιατί θέτεις σε κίνδυνο το καρδιαγγειακό σύστημα σου. Πριν ξεκινήσεις, όμως, κάποια φαρμακευτική αγωγή εμείς ξέρουμε τι μπορείς να κάνεις για να κάνεις την χοληστερίνη σου να επιστρέψει στα φυσιολογικά της επίπεδα ξανά. Βρήκαμε, λοιπόν, όλες τις τροφές που μειώνουν την χοληστερίνη και σου τις παρουσιάζουμε για να τις εντάξεις στο καθημερινό σου διατροφολόγιο.

Ποιες είναι οι τροφές που μειώνουν την χοληστερίνη;

  1. Μήλο: Καλά σου έλεγε η γιαγιά σου πως ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα. Γιατί τώρα που μεγάλωσες το ξέχασες; Πρέπει να τρως ένα μήλο την ημέρα γιατί είναι πλούσιο σε ίνες, φλαβονοειδή αλλά και αντιοξειδωτικά. Αυτό, λοιπόν, ανήκει στις τροφές που μειώνουν την χοληστερίνη και προλαμβάνει παθήσεις, όπως είναι η αθηροσκλήρωση.
  2. Καρύδι: Τα καρύδια είναι μια τροφή πλούσια σε λιπαρά οξέα. Αυτή η ουσία βοηθά στη μείωση των καρδιακών εγκεφαλικών επεισοδίων και επίσης έχει την δυνατότητα να κάνει τα επίπεδα της χοληστερίνης στο αίμα να πέφτουν.
  3. Σκόρδο: Μην ξεχνάς πως αν θες να θωρακίσεις τον οργανισμό σου και να βελτιώσεις την υγεία σου πρέπει να εντάξεις στην ζωή σου το σκόρδο. Αυτή η υπερτροφή, όπως έχει χαρακτηριστεί από τους γιατρούς μπορεί να ελέγξει στην χοληστερίνη και να βελτιώσει επίσης και την λειτουργία της καρδιάς.
  4. Νιφάδες βρώμης: Τα τελευταία χρόνια η δύναμη της βρώμης έχει διαδοθεί παντού και το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων την έχουν λατρέψει. Η βρώμη σου κάνει καλό γι’αυτό πρέπει να την εντάξεις στην ζωή σου άμεσα. Τα επίπεδα της χοληστερίνης σου θα πέσουν αλλά θα μειωθεί και το λίπος σου αν καταναλώνεις ακόμα και τρεις μόνο κουταλιές βρώμη την ημέρα.