Η εποχή που δε σου αρέσει καθόλου ήρθε και εσύ έχεις ήδη μελαγχολήσει. Νιώθεις πως δεν έχεις καθόλου ενέργεια και ειδικά τις ώρες που βρέχει το μόνο που θες είναι να κάθεσαι κλεισμένος-η στο σπίτι. Μπορείς, όμως, να αρχίσεις να νιώθεις καλύτερα. Εμείς έχουμε τις fitness συμβουλές για το φθινόπωρο που θα σε κάνουν αμέσως να ανέβεις ψυχολογικά.

Ποιες είναι οι fitness συμβουλές για το φθινόπωρο;

  1. Ντύσου και βγες: Το να μένεις στο σπίτι δε σου κάνει καλό. Ντύσου, λοιπόν, ανάλογα για να μην κρυώσεις και βγες τη βόλτα σου. Μπορείς ακόμα να πας και μία mini εκδρομή την οποία θα συνδυάσεις με πεζοπορία στο δάσος ή με απλή χαλάρωση.
  2. Μετέτρεψε τις καθημερινές σου αγγαρείες σε άσκηση: Το να μαζεύεις τα πεταμένα φύλλα που έχεις στο μπαλκόνι σου ή τα νερά της βροχής από τη σκάλα του σπιτιού σου δεν είναι και το φόρτε σου. Σκέψου, όμως, πως αν τα κάνεις θα γυμναστείς.
  3. Μπροστά από την τηλεόραση: Οι ελεύθερες σου ώρες πλέον δεν έχουν να κάνουν με βόλτες ή με διασκέδαση. Κάθεσαι μπροστά από την οθόνη της τηλεόρασης και λιώνεις κοιτώντας την. Έτσι, την ώρα που παρακολουθείς σήριαλ ή βλέπεις ταινίες ξεκίνα τις κάμψεις για να κάψεις και καμία θερμίδα.
  4. Ζεστά ροφήματα; Ώρα για τσάι! Αφού ξεκίνησες να πίνεις πλέον ζεστά, μην το παρακάνεις με τις σοκολάτες ή τους καφέδες (ήπιες ήδη τρεις σήμερα) βάλε στη ζωή του το τσάι που θα σε χαλαρώσει και παράλληλα θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σου.