Τελικά πόση γυμναστική είναι αρκετή;

LIKE US ON FACEBOOK

Kάνεις γυμναστική επειδή θέλεις να χάσεις βάρος ή για να διατηρήσεις την φόρμα σου; Σκοπός σου είναι να αποκτήσεις ονειρεμένους κοιλιακούς ή απλά να μην έχεις περιττό λίπος; Οι απαντήσεις σου σ’ αυτά τα ερωτήματα θα καθορίσουν και το πόση γυμναστική χρειάζεσαι!

Παρακάτω σου παρουσιάζουμε μια λίστα με το πόση γυμναστική χρειάζεσαι, ανάλογα με το ποιος είναι ο στόχος σου.

γυμναστική, αθλητικά παπούτσια

Αν θες να χάσεις βάρος

Οι ειδικοί προτείνουν ότι για την απώλεια βάρους χρειάζεσαι κατανάλωση γευμάτων με λίγες θερμίδες σε συνδυασμό με μια ώρα άσκηση την ημέρα, πέντε μέρες την εβδομάδα.

Αν θες να μείνεις υγιής

Εάν θες να παραμείνεις υγιής και να διατηρήσεις το σώμα σου σε καλή φόρμα χρειάζεσαι από 30 έως και 50 λεπτά γυμναστική την ημέρα, πέντε φορές την εβδομάδα. Ο ακριβής χρόνος και ο τύπος γυμναστικής θα καθοριστούν απ’ τις ανάγκες, τις αντοχές και την ηλικία σου.

γυμναστική, υγεία

Δεν υπάρχει, όμως, κανένας λόγος να αγχώνεσαι για το πού θα βρίσκεις καθημερινά τόσο χρόνο για γυμναστική. Η άσκηση δεν είναι ανάγκη να γίνεται για μια ώρα συνεχόμενα, ούτε αποκλειστικά στο γυμναστήριο.

Μπορείς να ενσωματώσεις στην καθημερινή σου ρουτίνα ασκήσεις με τρόπος που δεν φανταζόσουν. Ακόμα και το ανεβοκατεβαίνεις τις σκάλες στη δουλειά για λίγα λεπτά κάθε μέρα, υπολογίζεται σαν άσκηση και μάλιστα απ’ τις καλύτερες!

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved