Πολλές φορές πηγαίνοντας στο γυμναστήριο δεν βλέπεις τα αποτελέσματα που επιθυμείς. Περνάς ώρες δοκιμάζοντας τα ατελείωτα μηχανήματα, γυμνάζεις όλο σου το σώμα αλλά κάτι εξακολουθεί αν πηγαίνει λάθος καθώς δεν χάνεις τα επιθυμητά κιλά ή δεν γυμνάζεσαι όσο θα ήθελες. Σύμφωνα με ειδικούς trainers, αποδεικνύεται ότι υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείς να κάνεις και να χάσεις εύκολα κιλά χωρίς ιδιαίτερο πόνο και κόπο. Διάβασε παρακάτω 6 λάθη που κάνεις στο γυμναστήριο έτσι ώστε να τα αποφύγεις και να φτάσεις στον στόχο σου.

βάρη, γυμναστική

6 λάθη προς αποφυγήν

  • Στηρίζεσαι πολύ στο μηχάνημα

Αν κυριολεκτικά στηρίζεσαι στις λαβές ενώ κάνεις ποδήλατο μ’ ένα μηχάνημα, το κάτω μέρος του σώματος σου δεν θα λειτουργήσει τόσο σκληρά όσο θα μπορούσε – και αυτό σημαίνει ότι καις λιγότερες θερμίδες καθώς και ότι δεν εξασκείς τους γλουτούς σου αποτελεσματικά.

Ακόμα χειρότερα, θα μπορούσες να τραυματίσεις τον εαυτό σου, επειδή οι μύες και οι αρθρώσεις στους ώμους και τον ώμο σου αναγκάζονται να υποστηρίξουν πολύ μεγαλύτερο βάρος απ ‘ότι συνήθως.

  • Αναπνέεις λάθος

Οι αναπνοές των περισσότερων ανθρώπων είναι πολύ ρηχές, σε κατάσταση ηρεμίας κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης. Η βαθιά αναπνοή προσελκύει περισσότερο απ’ το οξυγόνο που χρειάζονται οι μύες σου για να λειτουργούν αποτελεσματικά, ενώ εξασκούνται. Με ρηχή αναπνοή, θα παρατηρήσεις ότι το στήθος σου ανεβαίνει και πέφτει. Η βαθιά αναπνοή κινεί την κοιλιά σου.

  • Κάνεις σκληρή εξάσκηση κάθε μέρα

Η σκληρή προπόνηση λιώνει πολλές θερμίδες σε σύντομο χρονικό διάστημα. Αλλά, όπως τα περισσότερα θαυμάσια πράγματα στη ζωή, είναι καλύτερα με μέτρο. Αυτή η εξάσκηση απαιτεί ισχυρή προσπάθεια. Κάνοντας την κάθε μέρα γίνεσαι πιο επιρρεπής σε τραυματισμούς.

  • Γυμνάζεις μόνο συγκεκριμένους μύες

Μην παραμελείς τους μύες, οι οποίοι συμβάλλουν στην επιμήκυνση του κορμού και των ρομβοειδών και των εξωτερικών περιστροφών του ώμου. Εξάσκησε όλους σου τους μύες.

Επίσης, προσπάθησε να  επεκτείνεις την γυμναστική σου:

Ξάπλωσε με το πρόσωπο σου να κοιτάζει προς τα κάτω, τα χέρια στα πλευρά και τις παλάμες επάνω. Σήκωσε τον κορμό σου λίγα εκατοστά και χαμήλωσε τις παλάμες σου προς τα κάτω. Κάνε παύση και μετά ξανά από την αρχή.

  • Αυτή η αερόβια άσκηση δεν κάνει καλό στο σώμα σου

Η αερόβια γυμναστική μπορεί να είναι η πραγματική σου αγάπη αλλά πρόσεχε γιατί κάποιες ασκήσεις ενοχλούν την καρδιά σου. Δοκίμασε ασκήσεις αερόβιες οι οποίες είναι κάθε φορά διαφορετικές απ’ τις προηγούμενες.

  • Σκέφτεσαι μόνο να κάψεις τα κιλά που θες απ’ το γυμναστήριο

Το κύριο πρόβλημα είναι ότι βάζεις τα δυνατά σου στο γυμναστήριο αλλά χαλαρώνεις στην ζωή σου. Τρως περαιτέρω μερίδες φαγητού και δεν είσαι όσο ενεργός θα άπρεπε στην καθημερινότητα σου.

γυμναστική, βάρη