Κυκλοφορούν διάφορα προιόντα που υπόσχονται ότι θα σας βοηθήσουν να χάσετε πόντους από την κοιλιά σας και ότι θα την κάνουν λεπτή κι επίπεδη. κανείς δεν ξέρει αν αυτά δουλεύουν στην πραγματικότητα . Αν θέλετε να χάσετε λίπος στην κοιλιά, φροντίστε το πιάτο σας. Αν τρώτε τα σωστά λαχανικά που βοηθάνε στην καύση του λίπους μπορείτε σίγουρα να χάσετε, ή να αποτρέψετε τη συσσώρευση λίπους στην κοιλιά σας.

Της ΜΑΡΙΑΣ ΜΠΑΚΟΔΗΜΟΥ

Τα λαχανικά αυτά είναι τα:

ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙ

Το κουνουπίδι είναι ένα πολύ κοινό λαχανικό. Είναι τρόφιμο πλούσιο σε φυτικές ίνες που κρατάνε το μεταβολισμό μας να λειτουργεί ομαλά και ως εκ τούτου δεν αφήνει το λίπος γύρω από την περιοχή της κοιλιάς, που είναι αποτέλεσμα του αργού μεταβολισμού.

ΜΠΡΟΚΟΛΟ

Το μπρόκολο περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμινών Α και C. Αυτό βοηθά στη μείωση του οξειδωτικού στρες και να περικόψει τις ορμόνες του στρες που είναι υπεύθυνα για την αποθήκευση λίπους ή συσσώρευση λίπους στο σώμα. Διατηρεί επίσης τα επίπεδα της ινσουλίνης του σώματός σας.

ΜΑΡΟΥΛΙ

Το μαρούλι είναι ένα πολύ γνωστό λαχανικό που καταναλώνονται ιδιαίτερα από εκείνους που προσπαθούν να χάσουν το λίπος της κοιλιάς. Το μαρούλι δεν είναι τίποτα άλλο παρά 80% νερό και φυτικές ίνες που παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιτάχυνση της πέψης εμποδίζοντας έτσι τα αποθέματα λίπους.

ΓΛΥΚΟΠΑΤΑΤΕΣ

Αν τρώτε τακτικά γλυκοπατάτες νιώθετε χορτασμένες χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα τους σε ίνες. Αυτό σας αποτρέπει από το τσιμπολόγημα και επειδή είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, η πέψη σας είναι ομαλή και δεν θα υπάρξει οποιαδήποτε αποθήκευση λίπους γύρω από την κοιλιά. Οι γλυκοπατάτες είναι πολύ γευστικές , έτσι ώστε να μην χρειάζονται τόσο πολύ τα toppings, όπως το βούτυρο ή η κρέμα γάλακτος.

Διαβάστε περισσότερα: MaryMary.gr