Tροφές, σύμμαχοι για αποδοτικό διάβασμα

LIKE US ON FACEBOOK

Η αλήθεια είναι ότι η περίοδος των εξετάσεων είναι αρκετά αγχωτική αλλά και κουραστική. Πρέπει να εξοπλιστείς με τα απαραίτητα εφόδια, για να μπορείς να ανταπεξέλθεις στις απαιτήσεις των Πανελληνίων και της εξεταστικής στο πανεπιστήμιο. Όμως, αν διαμορφώσεις ένα σωστό διατροφικό πρόγραμμα με τροφές που ενισχύουν τη μνήμη, την αντοχή, τη συγκέντρωση και καταπολεμούν το άγχος , δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα! Tροφές, σύμμαχοι για αποδοτικό διάβασμα αλλά και για να μην πάρεις βάρος κάτι που συνηθίζεται κατά τη διάρκεια των εξετάσεων.

ΠΡΩΙ : Είναι σημαντικό να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα καλό πρωινό! Δεν ξέρεις πόση ενέργεια θα σου δώσει. Σου προτείνουμε ένα μπολ με δημητριακά και ένα φρούτο της προτίμησης σου ή ένα τοστάκι με μαύρο ψωμί γαλοπούλα και τυρί, μαζί με ένα ποτήρι γάλα.

ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Ανάμεσα στα γεύματα, είναι καλό να τρως ένα φρούτο ή μια σαλάτα λαχανικών ή ξηρούς καρπούς με γιαούρτι και μέλι ή ένα ρυζόγαλο ή να πιείς έναν δροσιστικό φυσικό χυμό.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΓΟΥΡΑ: Επειδή πολλές φορές κατά την διάρκεια του διαβάσματος μπορεί να σε πιάσει λιγούρα τότε προτίμησε την μαύρη σοκολάτα που είναι λίγη σε θερμίδες και το σημαντικότερο μειώνει το στρες.

Οι τροφές που βοηθούν στην καλύτερη απομνημόνευση, στην αντοχή, στη συγκέντρωση και μειώνουν το άγχος:

  1. Πορτοκάλια, φράουλες , βατόμουρα και αποξηραμένα φρούτα
  2. Δημητριακά
  3. Αυγά
  4. Σόγια
  5. Ξηροί καρποί , καρύδια
  6. Πράσινα λαχανικά , πιπεριές, μπρόκολο , κουνουπίδι , χόρτα και σπανάκι
  7. Ελαιόλαδο
  8. Κόκκινο κρέας , μοσχάρι , χοιρινό , κοτόπουλο , συκώτι
  9. Ψάρι , σαρδέλες σκουμπρί , σολωμός
  10. Ζυμαρικά
  11. Τυρί
  12. Λιναρόσπορο
ΠΟΛΥΒΙΤΑΜΙΝΗ

Αν θέλεις να συνδυάσεις μια πολυβιταμίνη με την διατροφή σου, τότε επέλεξε μία που να είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β για την καταπολέμηση του άγχους και σε μαγνήσιο για καλύτερη ξεκούραση.

 




Copyright © iPop 2012 - 2020 | All rights reserved