Όσα περισσότερα χρόνια οδηγείς, τόσες περισσότερες συνήθειες αποκτάς στο τιμόνι. Τώρα, το εάν αυτές είναι καλές ή κακές, φαίνονται απ’ το πόσο “γκρινιάζει” το αυτοκίνητό σου, αλλά και το πόσο συχνά αδειάζει το πορτοφόλι σου για να το φτιάξεις!

Γνωρίζεις, όμως, τι είναι αυτό που κάνεις και καταστρέφεις το αυτοκίνητό σου;

Ακουμπάς το κιβώτιο των ταχυτήτων

Πολλοί άνθρωποι έχουν τη συνήθεια να στηρίζουν το χέρι τους στο κιβώτιο των ταχυτήτων ενώ οδηγούν. Αυτό είναι λάθος από πολλές απόψεις. Αρχικά, έχεις καλύτερο έλεγχο του τιμονιού και με τα δύο χέρια. Επιπλέον, μια τέτοια μικρή, αλλά σταθερή πίεση στο κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να το αποσυντονίσει και να το καταστήσει μη λειτουργικό.

Βάζεις βενζίνη μόνο όταν φθάσει στο τέρμα!

Όταν το αυτοκίνητό σου δεν χρησιμοποιείται, συσσωρεύονται μηχανικές ακαθαρσίες, οι οποίες εισχωρούν στην αντλία καυσίμου και τα φίλτρα, προκαλώντας ζημιά. Κατά τους χειμερινούς μήνες, βεβαιώσου ότι αφήνεις τουλάχιστον το μισό ντεπόζιτο γεμάτο για ν’ αποφύγεις τέτοιου είδους προβλήματα. Δεν πρέπει να βάζεις συνέχεια βενζίνη μόνο όταν αδειάζει εντελώς!

Φρενάρεις συνέχεια και απότομα

Κράτα αποστάσεις απ’ τους μπροστινούς σου ώστε να μην χρειάζεται να φρενάρεις συνέχεια, ακόμα κι όταν είσαι στην κίνηση. Δεν θέλεις ξαφνικά να χαλάσεις τα φρένα σου πρόωρα και να τρέχεις στο συνεργείο!

Αγνοείς τους θορύβους του αυτοκινήτου

Ένας ελαφρύς ήχος και άλλοι ασυνήθιστοι θόρυβοι μπορεί να υποδεικνύουν δυσλειτουργία. Πολλοί οδηγοί τείνουν να αγνοούν τα σημάδια αυτά και, ως εκ τούτου, τα αυτοκίνητά τους συχνά υπολειτουργούν χωρίς να το αντιλαμβάνονται. Αν το αυτοκίνητό σου αρχίσει να εκπέμπει αφύσικους ήχους, βεβαιώσου ότι θα το πας έγκαιρα στο συνεργείο για να βρεις την πηγή του προβλήματος.

Δεν αφήνεις το πόδι απ’ το φρένο στις κατηφόρες

Πολλοί οδηγοί τείνουν να κρατούν το πόδι τους στο πεντάλ του φρένου κατά την οδήγηση σε κατηφόρα έτσι ώστε να είναι έτοιμοι να φρενάρουν ανά πάσα στιγμή. Αυτό οδηγεί σε υπερθέρμανση του συστήματος και φθορά των δίσκων. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι απλά να κρατήσεις μια μικρότερη, σταθερή ταχύτητα.