Ο καθένας θέλει να έχει μια υγιή καρδιά. Ωστόσο, η καρδιαγγειακή νόσος επηρεάζει 1 στους 3 ενήλικες. Τα καλά νέα είναι ότι μερικές απλές, καθημερινές συνήθειες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά στην ικανότητά σου να ζήσεις μία υγιεινή ζωή. Διάβασε παρακάτω τις χειρότερες συνήθειες για την καρδιά σου και πώς να τις αποφύγεις.

παλμοί της καρδιάς

  • Βλέπεις τηλεόραση
    Το να κάθεσαι για ώρες στο τέλος αυξάνει τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής και εγκεφαλικού επεισοδίου, ακόμα και αν εξασκείσαι τακτικά. Η έλλειψη κίνησης μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα των λιπών και των σακχάρων στο αίμα.
  •  Ανεξέλεγκτη εχθρότητα και κατάθλιψη
    Αισθάνεσαι άγχος, εχθρότητα ή κατάθλιψη; Μπορεί να επηρεάσει την καρδιά σου.Ο τρόπος που χειρίζεσαι αυτά τα συναισθήματα μπορεί να επηρεάσει την υγεία της καρδιάς σου.
  • Αγνοείς το ροχαλητό
    Το ροχαλητό μπορεί να είναι ένα σημάδι για κάτι πιο σοβαρό: Αποφρακτική άπνοια ύπνου. Αυτή η διαταραχή, η οποία χαρακτηρίζεται από αναπνοή που διακόπτεται κατά τη διάρκεια του ύπνου, μπορεί να προκαλέσει αύξηση της αρτηριακής πίεσης.
  • Απομάκρυνση από τον κόσμο
    Δεν είναι μυστικό ότι κάποιοι άνθρωποι μπορεί να φαίνονται ενοχλητικοί και πολύ δύσκολοι για να επικοινωνήσεις μαζί τους.Ωστόσο, έχει νόημα να ενισχύσεις την επικοινωνία σου μαζί τους. Οι άνθρωποι που επικοινωνούν συνεχώς  με την οικογένεια, τους φίλους και την κοινωνία γενικά τείνουν να ζουν περισσότερο και πιο υγιεινά.
  • Πίνεις πολύ αλκοόλ
    Σίγουρα, οι μελέτες δείχνουν ότι μια μικρή ποσότητα αλκοόλ μπορεί να είναι καλή για την καρδιά σου.Όμως το υπερβολικό αλκοόλ συνδέεται με μεγαλύτερο κίνδυνο υψηλής αρτηριακής πίεσης, υψηλά επίπεδα λιπών στο αίμα και καρδιακής ανεπάρκειας. Επιπλέον, οι επιπλέον θερμίδες μπορούν να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους, μια απειλή για την υγεία της καρδιάς.
  • Υπερκατανάλωση τροφής
    Το υπερβολικό βάρος αποτελεί σημαντικό παράγοντα κινδύνου για τις καρδιακές παθήσεις και το 72% των ανδρών και το 64% των γυναικών  είναι υπέρβαροι ή παχύσαρκοι.Προσπάθησε να τρως λιγότερο, να αποφεύγεις μεγάλες ποσότητες και να αντικαταστήσεις τα αναψυκτικά με νερό.
  • Υποθέτεις ότι δεν κινδυνεύεις
    Οι καρδιαγγειακές παθήσεις – συμπεριλαμβανομένου του εγκεφαλικού επεισοδίου, των καρδιακών παθήσεων και της καρδιακής ανεπάρκειας – εμφανίζονται πιο συχνά από κάθε άλλη ασθένεια, συμπεριλαμβανομένου του καρκίνου.
  • Τρως κόκκινο κρέας
    Το κόκκινο κρέας έχει υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λιπαρά και υπάρχουν επίσης στοιχεία ότι το επεξεργασμένο κρέας, όπως το μπέϊκον και τα χοτ-ντογκ, αυξάνουν τον κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου και καρκίνου του παχέος εντέρου. Στην ιδανική περίπτωση, λιγότερο από το 10% της διατροφής σου πρέπει να προέρχεται από ζώα και ζωικά προϊόντα.
  • Κάπνισμα ή διαβίωση με έναν καπνιστή
    Σίγουρα, το έχεις ακούσει εκατομμύρια φορές πριν: Μη καπνίζεις.«Το κάπνισμα είναι μια βόμβα για την καρδιά σου», λέει ο Δρ Ostfeld.Το κάπνισμα προάγει τους θρόμβους αίματος, οι οποίοι μπορούν να εμποδίσουν τη ροή του αίματος στην καρδιά και να συμβάλλουν στην συσσώρευση πλακών στις αρτηρίες.
  • Διακοπή ή παράλειψη φαρμάκων
    Η λήψη χαπιών είναι ένας κίνδυνος καθώς μπορεί να υπάρχουν παρενέργειες. Και είναι εύκολο να ξεχάσεις τα φάρμακά σου, ειδικά εάν αισθάνεσαι καλά.”Η υψηλή αρτηριακή πίεση ονομάζεται σιωπηλός δολοφόνος γιατί δεν την αισθάνεσαι”, λέει ο Dr. Ostfeld. “Το να λες ότι αισθάνεσαι καλά δεν είναι δικαιολογία για τη διακοπή αυτών των χαπιών.”
  • Αποφυγή φρούτων και λαχανικών
    “Η πιο υγιεινή διατροφή είναι μια φυτική διατροφή”, λέει ο Dr. Ostfeld. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να είναι πλούσια σε φρούτα και λαχανικά, ξηρούς καρπούς, ολικής αλέσεως, χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γαλακτοκομικά προϊόντα και πρωτεΐνες. Στην πραγματικότητα, οι νέες ομοσπονδιακές οδηγίες για τη διατροφή συνιστούν ότι το ήμισυ κάθε γεύματος πρέπει να αποτελείται από φρούτα και λαχανικά.
  • Αγνοείς τα φυσικά συμπτώματα
    Αν ανέβαινες τρεις σκάλες χωρίς πρόβλημα, αλλά ξαφνικά κουράζεσαι ή έχεις πίεση στο στήθος, ήρθε η ώρα να καλέσεις τον γιατρό σου τώρα. Ποτέ μην υποθέσεις ότι συμβαίνει επειδή δεν είσαι  σε φόρμα.

καρδιακή προσβολή