Το stretching μπορεί να γίνει σε κλειστό ή σε ανοικτό χώρο, στο γυμναστήριο ή και στο σπίτι, από ένα άτομο ή σε group, από νέους κι από ηλικιωμένους. Όπως κατάλαβες μιλάμε για μία πολύ εύκολη μορφή γυμναστικής που δεν χρειάζεται μηχανήματα, αλλά έχει πολλά να προσφέρει.

Ποια τα οφέλη;

  1. Διατηρεί τις αρθρώσεις σε καλή κατάσταση, αυξάνοντας την κινητικότητα τους
  2. Βελτιώνει την ελαστικότητα των μυών και των τενόντων
  3. Είναι απαραίτητο για να “ζεστάνεις” το σώμα σου πριν από οποιαδήποτε άλλη άσκηση
  4. Είναι ιδανικό για να χαλαρώσει τους μυς στο τέλος μίας άλλης άσκησης
  5. Έχει θετική επίδραση στο λεμφικό και το κυκλοφοριακό σύστημα και βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης
  6. Βοηθάει στην καλύτερη ισορροπία και στον συγχρονισμό των κινήσεων
  7. Καίει θερμίδες
  8. Βοηθάει στο να μάθεις να ελέγχεις τις αναπνοές