Αν νομίζεις πως κόβοντας τους υδατάνθρακες, τη ζάχαρη και το λίπος από το διαιτολόγιό σου θα σε βοηθήσεις να χάσεις κιλά μάλλον κάνεις λάθος.

Νέα έρευνα θέλει διαιτολόγιο απαλλαγμένο από το κρέας! Οι λιγότερες ποσότητες κρέατος συνεπάγονται με αποτελεσματική απώλεια βάρους και ενίσχυση του μεταβολισμού.

Μια ομάδα 74 ατόμων, όλα με διαβήτη τύπου 2, ακολούθησε μια διατροφική χορτοφαγική διατροφή πλούσια σε δημητριακά, λαχανικά, φρούτα και ξηρούς καρπούς για έξι μήνες, τα αποτελέσματα εκπληκτικά.

χορτοφάγους

Η δίαιτά τους ήταν δύο φορές πιο αποτελεσματική.

Στην πραγματικότητα, οι συμμετέχοντες έχασαν κατά μέσο όρο 6 κιλά συγκριτικά με τα 3 κιλά. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες έχασαν επίσης το λίπος των μυών, γεγονός που οδηγεί σε υψηλότερο μεταβολισμό.

Μια χορτοφαγική δίαιτα είναι ευεργετική για όλους και για αυτούς που δεν έχουν διαβήτη.

αβοκάντο με λαχανικά

 

Και επειδή οι χορτοφαγικές δίαιτες έχουν γίνει της μόδας, δοκίμασε να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες και ίσως το αποτέλεσμα σε εκπλήξει!

Photo: Pexels