Σφιχτοί γλουτοί με 3 ασκήσεις στο σπίτι γίνεται; Και φυσικά γίνεται! 

Το μυστικό για να αποκήσεις σφιχτούς, τονισμένους γλουτούς πρέπει να ακολουθήσεις απλά κάποιες ασκήσεις των Pilates. Γιατί; Οι κινήσεις αυτές απαιτούν σταθερότητα από τους μυες του κορμού έως και τους γλουτούς. Κάντε δύο σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε κίνηση..

SINGLE-LEG CIRCLE

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια τεντωμένα, τα χέρια σας αφήστε τα δίπλα στον κορμό σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας καθώς σηκώνετε το δεξί πόδι σας τεντωμένο με στόχο να σχηματίζει ορθη γωνία με τον κορμό σας. Κρατώντας την πλάτη σας σε ευθεία και σταθερά στο έδαφος, σχηματίστε έναν κύκλο με το δεξί σας πόδι προς τα αριστερά. Κάντε 10 επαναλήψεις και αλλάξτε πόδι.

DOUBLE-LEG STRETCH

Ξαπλώστε ανάσκελα με τα πόδια λυγισμένα σε γωνία 90 μοιρών, οι ωμοπλάτες πρέπει να μην ακουμπούν στο πάτωμα, τα χέρια πρέπει να βρίσκονται στο πλάι δίπλα στα γόνατά σας. Σφίξτε τους κοιλιακούς σας καθώς τα χέρια σας, παράλληλα και τεντωμένα πηγαίνουν πίσω από το κεφάλι και ταυτόχρονα τεντώνεται τα πόδια σας. Κρατήστε τους ώμους σας ψηλά και επιστρέψτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 10 σετ.

SCISSORS

Ξαπλώστε στην πλάτη σας και σηκώστε τις ωμοπλάτες σας από το πάτωμα. Σηκώστε το αριστερό πόδι σας μερικά εκατοστά από το έδαφος και στη συνέχεια σηκώστε το δεξί σας πόδι τεντωμένο προς το κεφάλι σας, κρατώντας απαλά τη δεξιά κνήμη σας. Κρατήστε το πάνω μέρος του σώματος σας ψηλά και συνεχίστε την κίνηση εναλλάσοντας τα πόδια. Κάντε 10 επαναλήψεις.

Source: Blain Harrison, Ph.D., lecturer, University of Florida