Αυτή τη στιγμή διανύεις μία από τις πιο δύσκολες περιόδους της ζωής σου! Ξεκίνησες δίαιτα την οποία δε θες με τίποτα να χαλάσεις! Μη μου αγχώνεσαι! Εμείς είμαστε εδώ και θα σου δώσουμε συμβουλές για να μη λυγίσεις όταν κάνεις δίαιτα.

Τι θα σε βοηθήσει να μη λυγίσεις όταν κάνεις δίαιτα;

  1. Ψάξε μέσα σου και βρες το γιατί: Πρέπει να δεις τι είναι αυτό που σε σπρώχνει στο να τρως περισσότερο. Να δεις αν υπάρχουν συγκεκριμένες ώρες της ημέρας ή ακόμα και συναισθήματα που σε ωθούν στο να ξεσπάς στο φαγητό.
  2. Να έχεις τη λογική του χάνω αλλά του πετάω: Το ρήμα χάνω σημαίνει πως αν θες μπορείς να ξαναβρείς. Επειδή, όμως, επιθυμείς τα κιλά που χάνεις να μην ξαναρθούν βάλε στο μυαλό σου πως θα τα πετάξεις.
  3. Στένεψε τα ρούχα σου ή πάρε έστω κάτι νέο: Δε θα έχεις τη δικαιολογία του ας πάρω λίγο γιατί θα συνεχίσουν να μου κάνουν τα ρούχα μου. Με αυτό τον τρόπο θα χαρείς από την αλλαγή που βλέπεις στο σώμα σου αλλά θα κάνεις ακόμα περισσότερη προσπάθεια για να διατηρήσεις το βάρος σου σε χαμηλά επίπεδα.
  4. Έχε πάντα μαζί σου ένα υγιεινό σνακ: Πολλές φορές το μυαλό μας ψάχνει δικαιολογίες για να παραστρατήσει. Με το να έχεις, λοιπόν, μαζί σου ένα φρούτο ή ένα τοστ από το σπίτι δε θα μπορέσεις να πεις πεινάω και επειδή δε βρίσκω κάτι άλλο ας πάρω μία τυρόπιτα.
  5. Ζωγράφισε στο μυαλό σου το ιδανικό: Με το να δημιουργήσεις εσωτερικά την εικόνα που εσύ θες για τον εαυτό σου θα αισθανθείς καλύτερα. Θα δημιουργήσεις ένα στόχο και θα συνεχίσεις να παλεύεις γι’ αυτόν.