Αν είσαι γυναίκα έχεις πιο αυξημένες πιθανότητες να πάθεις οστεοπόρωση. Αν πάλι η εμμηνόπαυση νωρίς στην ζωή σου οι πιθανότητες αυξάνονται ακόμα περισσότερο. Τι πρέπει να κάνεις σε αυτή την περίπτωση; Να αλλάξεις τις διατροφικές σου συνήθειες και φυσικά να βάλεις στην ζωή σου την άσκηση.

Λόγοι για τους οποίους κινδυνεύεις να πάθεις οστεοπόρωση:

  • Διατροφή φτωχή σε ασβέστιο
  • Απουσία σωματικής δραστηριότητας
  • Υπερκατανάλωση καφεΐνης
  • Κατανάλωση οινοπνεύματος
  • Χαμηλό σωματικό βάρος

Τι γίνεται όταν παθαίνεις οστεοπόρωση;

Η οστεοπόρωση είναι πολύ περίεργη ασθένεια. Μπορεί να εξελιχθεί σε μια επώδυνη και παραμορφωτική διεργασία με εμφάνιση καταγμάτων, κύφωση ή ακόμα και απώλεια πόντων.

Πώς θα καταλάβεις αν έχεις πάθει οστεοπόρωση;

Η πιο διαδεδομένη μέθοδος για τη διάγνωση της οστεοπόρωσης είναι η μέτρηση της οστικής πυκνότητας.

Πώς θα προστατευτείς από την οστεοπόρωση;

Πρέπει να ανεβάσεις την ημερήσια πρόσληψη ασβεστίου στα 1500mg.
Αν δεν μπορείς να το κάνεις μέσω της διατροφής σου πρέπει να το κάνεις οπωσδήποτε με κάποιο συμπλήρωμα.

Θα πρέπει βέβαια να ενημερωθείς για το εξής: Το πιο σημαντικό βήμα στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης είναι η πρόληψη.

Οι γυναίκες που βρίσκονται στην εμμηνόπαυση λόγω του αυξημένου ρυθμού οστικής απώλειας οφείλουν να υιοθετήσουν καλύτερες συνήθειες.

Θα πρέπει να εμπιστευτούν την αυξημένη πρόσληψη γαλακτοκομικών προϊόντων σε καθημερινή βάση αλλά και να σταματήσουν τις κακές τους συνήθειες.