Μπορεί το να γυμνάζεις τους τρικέφαλούς σου να έχει γίνει η αγαπημένη σου προπόνηση, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν κάνεις λάθη που βάζουν εμπόδια στην γρηγορότερα επίτευξη του στόχου σου. Παρακάτω θα δεις όσα δεν πρέπει ποτέ να κάνεις όταν γυμνάζεις τους τρικέφαλούς σου.

Μην ξεκινάς με αδύναμες κινήσεις

Μια προπόνηση που ξεκινάει με αδύναμες κινήσεις, περιορίζει το βάρος που μπορείς να ωθήσεις. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις, λοιπόν, είναι να ξεκινήσεις με μια πιο σύνθετη κίνηση.

Τέτοιες κινήσεις περιλαμβάνουν τις βυθίσεις με βάρος στον πάγκο, το μηχάνημα των βυθίσεων και τις πιέσεις πάγκου με κλειστή λαβή.

Μην αφήνεις τους αγκώνες προς τα έξω

Επειδή είναι σύνηθες στις ασκήσεις που κάνεις οι αγκώνες σου να επεκτείνονται και να έχουν μια τάση προς τα έξω, θα πρέπει να το ελέγξεις και να τους κρατήσεις κοντά στο σώμα σου για να έχεις πιο αποτελεσματικές ασκήσεις.

Μην κάνεις προπόνηση τρικεφάλων πριν το στήθος

Πάντα πρέπει να προπονείς τους μεγαλύτερους μυς πριν τους μικρότερους. Άρα οι τρικέφαλοι δεν θα πρέπει να είναι εξαντλημένοι, πριν χρειαστεί να τους χρησιμοποιήσεις για βαριές πιέσεις που απαιτούνται στις ασκήσεις στήθους.