Η δουλειά σου επειδή είναι σε γραφείο δε σε βοηθά να κινήσε συνεχώς! Έχεις επαναπαυθεί και έτσι δεν καις τις θερμίδες που πρέπει, βλέπεις το δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει και φυσικά τη διάθεση σου να πέφτει! Μην αγχώνεσαι! Εμείς είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε να καις θερμίδες όλη την ημέρα και να σε κάνουμε να νιώσεις καλύτερα.

Πώς μπορείς να καις θερμίδες όλη την ημέρα;

  1. Χτυπάει το τηλέφωνο σου: Μην το σηκώσεις την ώρα που είσαι καθιστή στο γραφείο. Σήκω από το γραφείο σου και περπάτα. Βγες έξω και την ώρα που μιλάς έχε το κορμί σου σε όρθια στάση. Θα αυξήσεις την κυκλοφορία του αίματος και θα αναζωογονηθείς.
  2. Μην παραγγέλνεις καφέ αλλά πήγαινε εσύ να τον πάρεις: Η καφετέρια είναι ακριβώς κάτω από το γραφείο σου οπότε ούτε θα χάσεις πολύτιμο χρόνο ούτε θα κουραστείς. Κατέβα να πάρεις τον καφέ σου και προτίμησε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ.
  3. Κάνε βόλτα μετά το μεσημεριανό σου: Τρως γρήγορα μπροστά από τον υπολογιστή με αποτέλεσμα να μην γίνονται σωστά οι καύσεις σου. Με το που φας ζήτα ένα δεκάλεπτο διάλειμμα. Πάρε το συνάδερφο σου και περπατήστε μαζί για να χωνέψετε. Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να επιταχύνεται τη διαδικασία της πέψης.
  4. Έχεις σκύλο: Ο σκύλος σου είναι σύμμαχος σου στο κάψιμο των περιττών θερμίδων. Παίξε μαζί του και βγείτε μαζί βόλτα όσες περισσότερες φορές τη μέρα έχετε την ευκαιρία να το κάνετε.