Όλοι ξέρουν ότι οι σκάλες είναι η καλύτερη γυμναστική. Εκτός ότι γυμνάζουν τα ποδιά, σε κρατούν γενικώς σε φόρμα και εξασκούν την ταχύτητά σου. Δοκίμασε να γυμναστείς ανεβαίνοντας σκάλες -είναι πολύ καλύτερο και αποτελεσματικό από οποιοδήποτε γυμναστήριο.

Για αρχάριους

Περπάτημα ή τρέξιμο – 2 σκαλιά τη φορά

Σπριντ – 1 σκαλί τη φορά

Ψηλά γόνατα – 1 σκαλί τη φορά

Πήδημα στο ένα πόδι – 1 ή 2 σκαλιά τη φορά

Κάνε την κάθε άσκηση για 10-15 δευτερόλεπτα. Ξεκουράσου για 1-2 λεπτά μετά από κάθε σετ. Επανάλαβε συνολικά για 15 λεπτά.

Για προχωρημένους

Σπριντ – όσα περισσότερα σκαλιά μπορείς

Πήδημα στο ένα πόδι – 1 ή 2 σκαλιά τη φορά

Ψηλά γόνατα – στραμμένος προς τα δεξιά

Ψηλά γόνατα – στραμμένος προς τα αριστερά

Πήδημα πάνω και κάτω από το τελευταίο σκαλί, όσο πιο γρήγορα μπορείς – 10 επαναλήψεις για κάθε πόδι.

Βαθιά καθίσματα – 2 ή περισσότερα σκαλιά τη φορά

Κάνε την κάθε άσκηση για 15-30 δευτερόλεπτα. Ξεκουράσου για 1-2 λεπτά μετά από κάθε σετ. Επανάλαβε συνολικά για 20 λεπτά.