Είσαι πάρα πολύ απασχολημένη που και μόνο η λέξη γυμναστική σε κουράζει; Σε νιώθουμε, αλλά πίστεψε μας το μόνο που χρειάζεσαι είναι μερικές εβδομάδες για να συνηθίσεις τη διαδικασία της προπόνησης.

Όλοι γνωρίζουμε ότι πρέπει να ασκούμαστε τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα, αλλά ένα επιβαρυμένο πρόγραμμα εργασίας και μία έντονη κοινωνική ζωή μπορούν εύκολα να μας κάνουν να ξεχάσουμε την γυμναστική.

Αυτοί είναι οι τρόποι που θα σε βοηθήσουν να μην επιτρέψεις ποτέ ξανά την φράση “είμαι πάρα πολύ απασχολημένη” να σε κρατήσει μακριά από την προπόνηση.

Κάνε την προπόνηση πριν από οτιδήποτε άλλο

Ξύπνησε μία ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο και γυμνάσου πριν κάνεις οτιδήποτε άλλο. Ο πιο συνηθισμένος λόγος που παραμελούμε μια προπόνηση είναι επειδή πιστεύουμε ότι έχουμε άφθονο χρόνο και συνεχώς το αναβάλουμε για αργότερα.

Ακολούθησε ένα πλάνο

Φτιάξε ένα πρόγραμμα με τις ώρες που έχεις ελεύθερες. Στη συνέχεια φτιάξε ένα άλλο πρόγραμμα με τις ασκήσεις και τον χρόνο που θέλεις να διαθέσεις για άσκηση είτε στο γυμναστήριο είτε στο σπίτι σου. Να θυμάσαι ότι δέκα λεπτά αρκούν αρκεί η προσοχή σου να είναι εστιασμένη μόνο στην άσκηση.

Πάρε μια φίλη σου παρέα

Βρίσκεις πάντα ένα λόγο να μην πας στο γυμναστήριο για να βρεθείς με την παρέα σου; Πείσε μια φίλη σου να ξεκινήσετε παρέα το γυμναστήριο, με αυτόν τον τρόπο θα την βλέπεις και πιο συχνά και θα περνάει πιο ευχάριστα η ώρα σου.

Σκέψου έξω από το γυμναστήριο

Όταν καταλάβεις ότι μπορείς να ασκηθείς οπουδήποτε και όχι μόνο στο γυμναστήριο, θα δεις πως η γυμναστική μπορεί να γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας σου. Πήγαινε για τρέξιμο στο παρακάτω τετράγωνο της γειτονιάς σου ή για ένα γρήγορο περπάτημα. Έστω και δέκα λεπτά μερικές ασκήσεις στο σαλόνι του σπιτιού σου κάνουν τη διαφορά.

Photo: sandbox-fitness.com