Αν έχεις και εσύ παλάμες που ιδρώνουν σημαίνει πώς είσαι άνθρωπος με έντονο άγχος και στρες. Με το που νιώθεις πίεση ξεκινά ο ιδρώτας να γεμίζει την παλάμη σου. Mην αγχώνεσαι! Mπορεί οι παλάμες που ιδρώνουν να θεωρείς ότι είναι αντιαισθητικές για εσένα αλλά πολλές φορές από τους γύρω σου δεν γίνεται αντιληπτό εκτός και αν τους χαϊδέψεις ή αν γενικότερα τους αγγίξεις.

Τι να κάνεις για να απαλλαγείς από τις παλάμες που ιδρώνουν;

  1. Κάνε μείξη σόδας και πούδρας: Διάλυσε ίση ποσότητα σόδας, νερού και πούδρας μέσα σε ένα μπολ. Βύθισε εκεί τα χέρια σου και άσε ta για δέκα λεπτά. Επανέλαβε την ίδια διαδικασία που στην ουσία είναι η θεραπεία σου, δύο φορές την ημέρα. Τα αλκαλικά στοιχεία που περιέχει η μαγειρική σόδα θα βοηθήσoουν στη μείωση του ιδρώτα κάνοντας τα πιο ξηρά ενώ η πούδρα θα χαρίσει ξανά απαλότητα και θα προλάβει από την αφυδάτωση το δέρμα σου.
  2. Βάλε το δενδρολίβανο στην διατροφή σου: Το συγκεκριμένο μπαχαρικό εκτός από γεύση στο φαγητό σου θα ενισχύσει και το νευρικό σου σύστημα. Δε θα επιτρέπει στους ιδρωτοποιούς αδένες σου να είναι υπερδραστήριοι και θα σε κάνει να είσαι πιο ήρεμος-η.
  3. Κομπρέσες με φασκόμηλο: Στη δεκαετία του 1920, το φασκόμηλο χρησιμοποιούνταν σε ασθενείς που είχαν φυματίωση για τους βοηθήσει στον έλεγχο του ιδρώτα τους. Ακόμα κι αν δεν χρησιμοποιείται πλέον για αυτό τον σκοπό από τους γιατρούς, μπορείς ακόμα να εκμεταλλευτείς τις αντι-ιδρωτικές του ιδιότητες, καθώς ρυθμίζει την έκκριση του ιδρώτα από τους ιδρωτοποιούς αδένες. Βοηθάει επίσης στη ρύθμιση του νευρικού συστήματος, το οποίο είναι υπεύθυνο για την παραγωγή του ιδρώτα. Μπορείς, λοιπόν, να κάνεις κομπρέσες με φασκόμηλο στα χέρια σου αλλά και να το πίνεις, όπως ακριβώς και το τσάι για να χαλαρώνεις.