Ένα μεγάλο πρωινό μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις κιλά, υποστηρίζουν οι επιστήμονες κι εμείς δεν έχουμε παρά να τους πιστέψουμε και να ανταποκριθούμε σ’ αυτά τα θετικά νέα!

Τα τρόφιμα που τρώμε στο πρωινό μας είναι τα καλύτερα και σύμφωνα με επταετή μελέτη το να κάνουμε το πρωινό μας το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας, είναι το κλειδί για ένα ισορροπημένο βάρος.

Περισσότεροι από 50.000 συμμετέχοντες ηλικίας άνω των 30 ετών έλαβαν μέρος στη μελέτη. Τα δεδομένα στη συνέχεια αναλύθηκαν από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Loma Linda της Καλιφόρνιας.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι το να τρως πρωινό και το να απολαμβάνεις ένα μεγαλύτερο γεύμα στο πρωινό σου, συσχετίστηκαν με μείωση του Δείκτη Μάζας Σώματος.

Η σημαντική μείωση ήταν σε σχέση μ’ εκείνους που είχαν το δείπνο ως το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ΔΜΣ δεν είναι σε καμία περίπτωση το καλύτερο μέτρο βάρους ή υγιεινής, όμως, υπάρχουν κι άλλες έρευνες που υποστηρίζουν τα ευρήματα της εν λόγω μελέτης, προτείνοντας ότι γενικά το να παραλείπεις γεύματα μέσα στην ημέρα, είναι κακό για την υγεία σου.

Ένα μεγάλο πρωινό υποδεικνύει ότι ένα άτομο είναι λιγότερο πιθανό να φάει σνακ μεταξύ των γευμάτων κι επομένως η διατροφή του θα είναι πιο ισορροπημένη.

Τέλος, η έρευνα διαπίστωσε και ποιο είναι το ιδανικό χρονικό διάστημα που πρέπει να περνάει ανάμεσα στα γεύματα: Πέντε με έξι ώρες μεταξύ του πρωινού και του μεσημεριανού και 18 ώρες μεταξύ του δείπνου και του επόμενου πρωινού, θα βοηθούσε στη μείωση του ΔΜΣ.

Διάβασε ακόμα:

Προσπαθώντας ν’ αδυνατίσεις… παχαίνεις!

Photo: Getty Images