Ξέρεις ότι αρκετά φρούτα περιέχουν ζάχαρη; Δεν το ξέρεις ή απλά δεν θες να το αποδεχθείς. Ήρθε η ώρα να το κάνεις! Εδώ και πολλά χρόνια έχουν γίνει αρκετές έρευνες αλλά εμείς θα σου μιλήσουμε για μία αρκετά πρόσφατη η οποία μας αναλύει ότι πολλές φορές τα φρούτα πυροδοτούν τις λιγούρες και παράλληλα μεγαλώνουν το αίσθημα της πείνα.

Γιατί, όμως, αυτό συμβαίνει γιατί τα αυτά τα φρούτα περιέχουν ζάχαρη στην ουσία φρουκτόζη, το φυσικό δηλαδή σάκχαρο που υπάρχει κυρίως στα φρούτα, σε πολλά λαχανικά αλλά επίσης και στο μέλι.

Τι σημαίνει, όμως, αυτό πρακτικά;

Αν προσπαθείς να χάσεις τα περιττά κιλά που έχεις καλό θα ήταν να μην στηρίζεσαι στην κατανάλωση φρούτων γιατί οι λιγούρες σου θα είναι περισσότερες από αυτές που περιμένεις.

Εμείς, για να σε βοηθήσουμε βρήκαμε ποια φρούτα περιέχουν ζάχαρη αλλά και φυσικά πόση για να σου τα παρουσιάσουμε.

Έχουμε κάνει, λοιπόν, για εσένα μία λίστα που παρουσιάζει τα φρούτα που συγκεντρώνουν αρκετή περιεκτικότητα σε φρουκτόζη.

Αυτά είναι τα φρούτα που έχουν κατά μέσο όρο 17-28 γραμμάρια φρουκτόζης ανά μερίδα.

  • Σταφύλι
  • Ρόδι
  • Μήλο
  • Χουρμάς
  • Αχλάδι
  • Μύρτιλλο (μπλε μούρο)
  • Κεράσι

 

Σημείωση!

Να και κάτι που μπορεί να μην γνωρίζεις.  Πόσο είναι μια μερίδα φρούτου; Μια μερίδα θεωρούνται τα 200γρ. αυτό θα πρέπει να έχεις στο μυαλό σου.