Ωραία η γυμναστική, αλλά θέλει πολύ τρέξιμο, ευλυγισία και αντοχή. Χμμμ… μπορεί και όχι, καθώς εμείς σου βρήκαμε 5 ασκήσεις που δεν χρειάζεται να κουνηθείς για να τις κάνεις και έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα για ολόκληρο το σώμα σου!

Αυτές οι ασκήσεις, οι οποίες δεν απαιτούν να κουνηθείς, βοηθούν στο να νιώσεις μία μαγική ελαφρότητα, δίνουν ένα κύμα ενέργειας και σε βοηθούν α σφίξεις όλο το σώμα σου! Το βασικό που ζητάνε… ναμην κουνθείς!

 Απλά κράτα το σώμα σου σε κάθε στάση για 5-30 δευτερόλεπτα και επανέλαβε αυτές τις ασκήσεις τουλάχιστον 4-5 φορές την εβδομάδα.

Φτερά της πεταλούδας

butterfly-wings

Ξαπλώστε στην πλάτη σου με τα δύο γόνατα λυγισμένα. Σήκωσε ελαφρώς τη μέση σου ακουμπώντας το ένα σου πόδι στον τοίχο και το άλλο πόδι στο γόνατο του ποδιού που ακουμπάει στον τοίχο. Τοποθέτησε τα χέρια σου στο στομάχι σου. Επανέλαβε με το άλλο πόδι.

Wind Mill

wind-mill
Τοποθετήστε την παλάμη σου στο στομάχι σου. Σπρώξε τον κορμό σου στον τοίχο ώστε η λεκάνη σου να ακουμπάει τελείως στο πάτωμα. Σήκωσε το δεξί πόδι κάθετα, διατηρώντας παράλληλα το αριστερό πόδι όσο χαμηλά μπορείς, κολλημένο στον τοίχο και τελείως ευθεία. Επανέλαβε με το αριστερό πόδι.

Greeting

greeting
Ακούμπησε όσο πιο κοντά στον τοίχο μπορείς και σήκωσε στον τοίχο -κάθετα στον κορμό σου- τα πόδια σου κλειστά και χωρίς να λυγίζουν.Μόνο τα χέρια και τους ώμους σήκωσε τον κοσμό σου ελαφρώς από το πάτωμα. Σηκώσε το δεξί χέρι και κράτα το τεντωμένο, δείχνοντας προς τα πόδια. Ξεκούρασε το αριστερό χέρι στο στομάχι σου. Επανέλαβε την άσκηση με το αριστερό χέρι.

Scissors

scissors

Σήκωσε και τα δύο πόδια χωρίς να λυγίζεις τα γόνατα. Ακούμπησε με το δεξί σου πόδι τον τοίχο και τράβηξε το αριστερό πόδι προς τον κορμό σου ενώ υποστηρίζεις τη μέση με τις παλάμες σου. Επανέλαβε με το αριστερό πόδι.

Bridge

bridge

Ξάπλωσε στο πάτωμα με τα χέρια τεντωμένα δίπλα από τα πλευρά σου με τις παλάμες να κοιτάνε στο έδαφος. Οι άκρες των δακτύλων σου θα πρέπει να αγγίζουν τον τοίχο. Τοποθέτησε τα πόδια σου στον τοίχοόσο πιο ψηλά μπορείς με τα γόνατα λυγισμένα 90 μοίρες σε σχέση με τον τοίχο. Τέντωσε τους μύες των μηρών σου καισήκωσε τη πλάτη σου από το πάτωμα.

Για το καλύτερο αποτέλεσμα επανέλαβε κάθε στάση 10 φορές.

Photo credit (C) DEPOSITPHOTOS