5 ασκήσεις για να τονώσεις τα πόδια σου όπως οι stars των Όσκαρ

LIKE US ON FACEBOOK

Aς είμαστε ειλικρινείς! Είδατε και εσείς τα Όσκαρ και το πρώτο πράγμα που προσέξατε ήταν τα καλλίγραμμα τονισμένα πόδια των stars. Από το κόκκινο χαλί μέχρι και την στιγμή της παράστασης τα εκθαμβωτικά αυτά πόδια έκλεψαν την παράσταση! 

Αν θες και εσύ να αποκτήσεις τα πόδια των αγαπημένων σου stars όπως είναι οι Jennifer Lopez, Lady Gaga, Carrie Underwood, Taraji P. Henson, Heidi Klum και να μπορείς να κυκλοφορείς άνετα με το μίνι φόρεμα σου ακολούθησε τις παρακάτω ασκήσεις που βρήκαμε για εσένα!

  • Δοκίμασε να κάνεις βαθιά καθίσματα!


Άνοιξε τα πόδια σου σε μία ευρεία στάση, τέντωσε μπροστά τα χέρια σου και κάνε βαθιά καθίσματα προς τα δεξιά μειώνοντας όσο το περισσότερο προς τα κάτω και στην συνέχεια ανασήκωσε το αριστερό πόδι. Στην συνέχεια κατέβασε το πόδι σου και κάνε καθίσματα από την αριστερή πλευρά!

  • Τι θα έλεγες για γέφυρες του ισχίου;


Ξάπλωσε ανάσκελα με τα γόνατα λυγισμένα, τα πόδια πρόσεξε τα ακουμπούν στο πάτωμα με τα χέρια να ακουμπούν στο πλάι και να βρίσκονται αντικριστά με τα δάχτυλα των ποδιών. Έπειτα σήκωσε τους γοφούς, μέχρι το πίσω μέρος να σχηματίζει μία ευθεία από τα γόνατα προς τους ώμους. Κρατήσου για 1 δευτερόλεπτο, και στην συνέχεια κατεβείτε σιγά σιγά. Επανέλαβε 15 φορές!

  • …Και λίγη γιόγκα!


Ξεκίνησε έχοντας τα πόδια σου ενωμένα, κάνε ένα βήμα πίσω με το αριστερό σου πόδι κάνοντας ένα βαθύ κάθισμα. Έπειτα κράτησε το δεξί γόνατο πάνω από το δεξί αστράγαλο, σήκωσε τα χέρια σου ψηλά! Σπρώξε με τα δυο σου πόδια και κάνε άλμα ψηλά. Κάνε ένα κάθισμα χαμηλά αλλά αυτήν την φορά με το δεξί πόδι πίσω!

  • Χαμηλό dog σπλιτ


Ξεκίνα καθισμένος στα 4! Ίσιωσε τα πόδια σου και ανασήκωσε τους γοφούς σου στον αέρα και χαμήλωσε προς τα κάτω όπως το σκυλί. Πίεσε τα πόδια και τα χέρια σου στο έδαφος, ενώ χαλαρώνεις το κεφάλι σου ανάμεσα στο χέρια σου. Έπειτα σήκωσε το δεξί σου πόδι όσο πιο ψηλά μπορείς αφήνοντας το τεντωμένο. Χαμήλωσε το πόδι και συνέχισε με το αριστερό!

  • Jazz σπλιτ.. Γιατί όχι;


Ξάπλωσε στην δεξιά πλευρά με το πόδια κολλημένα. Στήσε τον κορμό σου στον δεξί σου αγκώνα και το αριστερό χέρι στο πάτωμα. Έχοντας τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα τέντωσε το κάτω δεξί πόδι προς τα πάνω και το πάνω αριστερό προς τα πίσω. Σήκωσε τους γοφούς και τα πόδια προς τα πάνω, ισορροπώντας στις άκρες τα πόδια, τον αγκώνα και το χέρι! Σήκωσε το πίσω πόδι μερικές ίντσες από το έδαφος. Κρατήσου για ένα λεπτό και μετά πάλι από την αρχή. Κάνε 15- 30 επαναλήψεις σε κάθε πλευρά!

Αν βαρέθηκες να κάνεις γυμναστική… δοκίμασε αυτό το test!

Ξέρεις τα πάντα για τα Oscars; (Test)

Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved