Αν θες να έχεις γερά κόκκαλα πρέπει ο οργανισμός σου πρέπει καθημερινά να προσλαμβάνει ασβέστιο. Ανάλογα με την φάση την ζωής σου στην οποία βρίσκεσαι αλλά και ανάλογα με την ηλικία σου ο οργανισμός σου έχει διαφορετικές ανάγκες. Εμείς, σήμερα θα σου εξηγήσουμε πώς μπορείς να αυξήσεις την πρόσληψη ασβεστίου και τι φυσικά να κάνεις αν θες να το καταφέρεις.

Σημείωση!

Το ασβέστιο είναι βασικό δομικό συστατικό των οστών. Είναι σαφώς πολύ απαραίτητο για την υγεία των οστών αλλά και για την καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος. Επίσης συμβάλλει στην πήξη του αίματος αλλά και στην ορμονική λειτουργία.

Τι να κάνεις αν θες να αυξήσεις την πρόσληψη ασβεστίου;

  1. Φάε πολλά γαλακτοκομικά προϊόντα: Κυρίως τα κίτρινα τυριά αλλά και πολλά λαχανικά (μπρόκολο, κινέζικο λάχανο) περιέχουν μεγάλες ποσότητες ασβεστίου οπότε μην ξεχνάς να τα εντάξεις γρήγορα στην ζωή σου.m-ipop.gr
  2. Ξέχνα το αλάτι: Για να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να απορροφήσει περισσότερη ποσότητα ασβεστίου θα πρέπει να περιορίσεις την ποσότητα αλατιού που καταναλώνεις ημερησίως.
  3. Ξέχνα το πολύ κρέας: Η αυξημένη κατανάλωση πρωτεΐνης δεν θα σου επιτρέψει να απορροφήσεις το ασβέστιο που θέλεις. Περιόρισε, λοιπόν, την κατανάλωση κόκκινου κρέατος και αύξησε τις φυτικές ίνες.
    meat-ipop.gr
  4. Χρειάζεσαι βιταμίνη D: Όσο περισσότερη βιταμίνη D έχει απόθεμα ο οργανισμός σου τόσο πιο εύκολο του είναι να αυξήσει τα επίπεδα του ασβεστίου του. Εκτός, λοιπόν, από τα τυριά που θα ξεκινήσεις να τρως βάλε στην ζωή σου και τα λιπαρά ψάρια (σολωμό, σαρδέλες, σκουμπρί).
  5. Μην πίνεις πολύ καφέ και φυσικά μη τον μπερδεύεις με γάλα: Γενικότερα απέφυγε τα ροφήματα που είναι πλούσια σε καφεΐνη γιατί οδηγούν σε πολυουρία ή οποία έχει ως αποτέλεσμα την απώλεια του ασβεστίου από τα ούρα.coffe-ipop.gr