Νιώθεις ότι πεινάς όλη την ώρα; Πηγαίνεις κάθε τρεις και λίγο στο ψυγείο να δεις τι έχει; Αν δεν υπάρχει κάποιος προφανής λόγος τις λιγούρες σου, όπως μια εγκυμοσύνη τότε κάτι άλλο συμβαίνει.

Μερικοί από τους λόγους που πεινάς συνέχεια είναι η ποιότητα του ύπνου, τα επίπεδα του άγχους και η διατροφή.

Είσαι αφυδατωμένος

Πιες ένα ποτήρι νερό και περίμενε 20 λεπτά να δεις αν θα υποχωρήσει η πείνα.

Δεν κοιμήθηκες καλά

Η στέρηση ύπνου μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα γκρελίνης, μιας ορμόνης που αυξάνει την όρεξη.

Τρως πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες

Τρόφιμα όπως το λευκό ψωμί αυξάνουν το σάκχαρο του αίματος και μπορεί να προκαλέσουν μεγαλύτερες λιγούρες.

Έχεις άγχος

Μετά από μια κακή μέρα μην το ρίξεις στο φαγητό. Άκου μουσική ή κάνε yoga να χαλαρώσεις!

Χρειάζεσαι περισσότερη πρωτεΐνη

Τρόφιμα όπως το γιαούρτι, τα αυγά και το άπαχο κρέας θα σε “κρατήσουν” για περισσότερη ώρα.

Πρέπει να τρως περισσότερο λίπος

Το ακόρεστο λίπος, το οποίο βρίσκεται σε ξηρούς καρπούς και το αβοκάντο συνδέεται με το αίσθημα του κορεσμού.

Παραλείπεις γεύματα

Προσπάθησε να μην μένεις νηστικός για περισσότερες από 4 ή 5 ώρες και πάντα να τρως κάτι μια ώρα μετά αφού έχεις ξυπνήσει.

Τρως πολύ γρήγορα

Να μασάς πιο αργά το φαγητό σου ώστε ο εγκέφαλος να έχει τον χρόνο να καταγράψει την πληρότητα. Το απολαμβάνεις και πιο πολύ με αυτόν τον τρόπο!

Photo: healthista