Έχεις αναρωτηθεί  ποτέ γιατί όλοι είναι τόσο παθιασμένοι με τον καφέ και δεν μπορούν να διανοηθούν τον εαυτό τους να ξεκινούν τη μέρα τους χωρίς αυτόν; Ο καφές είναι παντού. Εμφανίζεται σχεδόν σε κάθε ταινία, πινακίδα, ή σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα. Σε κρατά ξύπνιο, είναι ένα ποτό, το οποίο μπορείς να πιεις όλη την ημέρα και έχει ένα δελεαστικό άρωμα που μπορεί να γεμίσει ένα ολόκληρο δωμάτιο.

Μήπως, όμως, ο καφές έχεις περισσότερα οφέλη από αυτά που νομίζεις; Θα μπορούσες να εκπλαγείς από την απάντηση σε αυτό το ερώτημα. Δες εδώ και θα καταλάβεις.

Μπορείς να ζήσεις περισσότερο

καφές, φλιτζάνι καφέ

Παρά την αθώα εμφάνισή του, ο καφές είναι γεμάτος αντιοξειδωτικά, τα οποία εμποδίζουν τις επιζήμιες χημικές ουσίες να μπουν στο σώμα και το μυαλό σου. Τα άτομα μεταξύ των ηλικιών 50-71, τα οποία σε καθημερινή βάση απολαμβάνουν ένα φλιτζάνι καφέ, έχουν χαμηλότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κίνδυνο θανάτου από σοβαρά προβλήματα υγείας, σε σχέση με όσους δεν πίνουν.

Μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σου

καφές

Το Harvard School of Public Health, αναφέρει ότι οι γυναίκες,οι οποίες κατανάλωναν τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα ή περισσότερο είχαν 20% μικρότερη πιθανότητα εμφάνισης κατάθλιψης, από όσες δεν έπιναν καθόλου καφέ.

Μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου

kafes

Σε μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Journal of the National Cancer Institute, οι άνθρωποι, οι οποίοι έπιναν τέσσερα φλιτζάνια καφέ την ημέρα, είχαν μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης κακοήθους μελανώματος, το πιο σοβαρό είδος καρκίνου του δέρματος.

Μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης Αλτσχάιμερ

Πρωί ρολόι καφές

Το Journal of Alzheimer’s Disease δημοσίευσε δημοσίευσε μια μελέτη, η οποία διαπίστωσε ότι τα επίπεδα της πρωτεΐνης που σχετίζονται με τη νόσο Αλτσχάιμερ, είναι μειωμένα σε άτομα, τα οποία πίνουν πέντε φλιτζάνια καφέ την ημέρα ή και περισσότερο.

Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους

Η καφεΐνη βρίσκεται σχεδόν σε κάθε συμπλήρωμα καύση λίπους, τα οποία διατίθενται στο εμπόριο. Και για καλό λόγο. Έχει αποδειχθεί ότι αυξάνει τον μεταβολισμό κατά 3 έως 11%, και την καύση λίπους από 10 έως 29%, ανάλογα με τον τύπο του σώματος.

Μειώνει τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2

καφες φλιτζάνι

Το ενδιαφέρον είναι ότι οι άνθρωποι που πίνουν περισσότερο καφέ παρουσιάζουν μειωμένο κίνδυνο εκδήλωσης διαβήτη τύπου 2. Μια πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι όσοι πίνουν καφέ έχουν 23 έως 50% μειωμένες πιθανότητες να εμφανίσουν αυτήν την ασθένεια.

Ο καφές ενισχύει την μνήμη

Καφές έχει αποδειχθεί από τους ερευνητές, ότι μπλοκάρει τους υποδοχείς αδενοσίνης στον εγκέφαλο, κάτι που ενισχύει την βελτίωση της βραχυπρόθεσμης μνήμης.

Βελτιώνει το μυαλό και την υγεία της καρδιάς

καφές

Οι άνθρωποι, οι οποίοι πίνουν ένα έως τρία φλιτζάνια καφέ την ημέρα έχουν 20% λιγότερες πιθανότητες να νοσηλευτούν για ανωμαλίες στον καρδιακό ρυθμό, σε σχέση με εκείνους, οι οποίοι δεν καταναλώνουν καθόλου καφέ. Είναι, επίσης, σε θέση να μειώσει τις πιθανότητες για κίνδυνο εγκεφαλικού επεισοδίου.

Διαβάστε επίσης:

Ο καφές θα σου χαρίσει τα λαμπερά μαλλιά που επιθυμείς να έχεις

Photo: Getty