Μείνε σε φόρμα στις διακοπές σου κολυμπώντας!
ΕΙΣΟΔΟΣ

Μείνε σε φόρμα στις διακοπές σου κολυμπώντας!

Μαρία Μπενέτογλου
γράφει #fitness

Αυτό το Καλοκαίρι θα διατηρηθείς σε φόρμα ακόμα και στις διακοπές σου, κάνοντας την αγαπημένη σου δραστηριότητα: Την κολύμβηση! Κολυμπώντας για λίγη ώρα πιο εντατικά στη θάλασσα, θα καταφέρεις να γυμναστείς, αλλά και να κάψεις μερικές θερμίδες!

Εάν, όμως, θέλεις να διατηρήσεις τη φυσική σου κατάσταση καλή, δεν αρκούν μόνο τα μακροβούτια και κανένα ελεύθερο πού και πού! Γι’ αυτό. σου ετοιμάσαμε έναν μίνι οδηγό για το πώς σου προτείνουμε να κολυμπάς φέτος το Καλοκαίρι, αν θες να γυρίσεις και σε ρωτάνε όλοι αν πήγες διακοπές ή γυμναστήριο!

Ελεύθερο

Το ελεύθερο αποτελεί μια τέλεια άσκηση για τους μύες του θώρακα, τους ραχιαίους και τους κοιλιακούς! Παράλληλα, γυμνάζεις πόδια, χέρια και ωμοπλάτη, ενώ δυναμώνεις την καρδιά και τους πνεύμονές σου!

Φρόντισε να αφιερώσεις 10-15 λεπτά σ’ αυτό το είδος κολύμβησης.

κολύμβηση στη θάλασσα

Πρόσθιο

Το πρόσθιο είναι ιδανικό για άτομα με δύσκαμπτες αρθρώσεις, ενώ βοηθά εάν πάσχεις από αρθρίτιδα, ισχιαλγίες, ραχιαλγίες και περιαρθρίτιδες. Αν έχεις κύφωση ή σκολίωση, το πρόσθιο επίσης μπορεί να κάνει θαύματα!

Το συγκεκριμένο είδος κολύμβησης εξασκεί κυρίως τους θωρακικούς μυς, δίνει σωστή κίνηση κι ευλυγισία στη σπονδυλική στήλη και συσφίγγει όλο το επάνω μέρος του σώματος.

Αφιέρωσε επίσης 10-15 λεπτά στο πρόσθιο!

Ύπτιο

Το ύπτιο είναι ιδανικό αν υποφέρεις από χρόνια οσφυαλγία, έχεις ιστορικό κάκωσης στα γόνατα, στα ισχία και στην ποδοκνημική, αλλά κι εάν πάσχεις από ελαφρύ αυχενικό σύνδρομο.

Με το ύπτιο θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς, τους ιερονωτιαίους, τους γλουτιαίους, τους μηριαίους, τους τετρακέφαλους και τις μυϊκές ομάδες των άνω άκρων, των ώμων και της ράχης.

15 λεπτά ύπτιο θα σου φανούν παιχνιδάκι και θα το απολαύσεις!