Μαγείρεψες και ήρθε η ώρα να γεμίσεις το πιάτο σου με φαγητό. Βάζεις, βάζεις και σταματάς μόνο όταν πιστεύεις ότι αυτή ποσότητα θα σε χορτάσει. Ντροπή σου, μας αρέσει που κατ΄άλλα θες να κάνεις δίαιτα. Λοιπόν, επειδή λες ότι δεν ξέρεις ποιες είναι οι ιδανικές μερίδες φαγητού που μπορείς να καταναλώνεις εμείς τις βρήκαμε και σου τις παρουσιάζουμε.

Για να μετρήσεις τις ιδανικές μερίδες φαγητού που μπορείς να τρως δεν θα σου βάζουμε ούτε να μετράς με κούπες ούτε φυσικά να ζυγίζεις τις τροφές για να ελέγχεις τα γραμμάρια πριν τις βάλεις στο πιάτο σου.

Βρήκαμε ένα πιο σωστό και παράλληλα πιο προσωπικό τρόπο να μετράς τις ιδανικές μερίδες φαγητού. Θα κοιτάς την παλάμη σου και ανάλογα με τις διαστάσεις μερικών σημείων θα ξέρεις πόσο πρέπει να τρως από καθετί.

Δες τις φωτογραφία, λοιπόν, και θα πάρεις την απάντηση για τις ιδανικές μερίδες φαγητού:

  1. Για να επιλέξεις πόσα μακαρόνια θα φας κλείσε το χέρι σου κάνοντας μία γροθιά. Αυτή η γροθιά είναι η ποσότητα των μακαρονιών που σου αναλογεί και θα καλύψει τις ανάγκες σου.
  2. Αν θες να συνοδεύεις το φαγητό σου με τυρί μέτρησε τα δύο δάκτυλα σου και κόψε μια ποσότητα που να αναλογεί σε ένα μικρό ορθογώνιο, αν πάλι θες να φας μπριζόλα μέτρησε το εσωτερικό της παλάμης σου.
  3. Κaι τώρα θα σε στενοχωρήσουμε. Αν θες να φας το αγαπημένο σου γλυκό που δεν είναι άλλο από το παγωτό που λατρεύεις, κλείσε την γροθιά σου μέτρησε την κάθετα και βάλε ίση ποσότητα με αυτήν παγωτού αν πάλι θες βούτυρο, μέτρησε το επάνω κομμάτι του δείκτη σου.
photos: dailymail.co.uk