Μέθοδος Frank: Η μέθοδος άσκησης για γρήγορα αποτελέσματα
ΕΙΣΟΔΟΣ

Μέθοδος Frank: Η μέθοδος άσκησης για γρήγορα αποτελέσματα

Μαργαρίτα Νικολάου
γράφει #fitness

Όλοι ζηλεύουμε τα σώματα των αθλητών. Είναι επίσης γνωστό πως χρειάζονται πολλές ώρες προπόνηση για να πετύχεις ένα τέτοιο αποτέλεσμα. Ωστόσο με πέντε λεπτά άσκησης την ημέρα μπορείς να έχεις εξαιρετικά αποτελέσματα, αρκεί ν’ ακολουθήσεις τη μέθοδο Frank.

Πρόκειται για μια απλή διαδικασία χωρίς περίπλοκες ασκήσεις. Συγκεκριμένα αποτελείται από δύο ασκήσεις μόνο. Να σημειωθεί πως ο βαθμός  δυσκολίας μπορεί να προσαρμοστεί στα δικά σου μέτρα. Επίσης ο χρόνος μέσα στον οποίο πραγματοποιούνται οι ασκήσεις είναι πάρα πολύ σημαντικός. Γι’ αυτό είναι καλό να έχεις κοντά σου ένα χρονόμετρο.

Η μέθοδος αυτή αποτελείται από δύο ασκήσεις. Κάθε άσκηση ολοκληρώνεται με τρία set των 21-15-9 επαναλήψεων. Η ηλικία δεν παίζει ρόλο. Μπορείς να κάνεις αυτές τις ασκήσεις από τα 18 ως τα 80 σου.

Οι δύο βασικές ασκήσεις είναι οι ακόλουθες:

  1. Έλξεις στο μονόζυγο
  2. Καθίσματα με την χρήση μπάρας στους ώμους

Για τους αρχάριους υπολογίζεται ως χρόνος υλοποίησης τα 10 λεπτά. Τελικός στόχος είναι η ολοκλήρωση των ασκήσεων μέσα σε 4 λεπτά!

Κάτι πολύ σημαντικό: Είναι απαραίτητο πριν την προπόνηση να γίνει μια τυπική προθέρμανση που θα περιλαμβάνει λίγο τρέξιμο και μερικές ασκήσεις για τους μύες των χεριών. Πολύ ωφέλιμα είναι και τα push ups.

Τέλος μεγάλη σημασία έχει η σωστή αναπνοή. Η μισή δουλειά σε μια άσκηση είναι να αναπνέεις σωστά προκειμένου να πραγματοποιηθεί η κυτταρική αναπνοή. Μόνο έτσι αξιοποιείς στο έπακρο τις ασκήσεις!