Οι χρήσιμες ιδιότητες των αυγών έχουν επανειλημμένα αμφισβητηθεί. Οι άνθρωποι συκοφαντούσαν αυτό το προϊόν το οποίο έχει αποδειχθεί ότι είναι μοναδικό στη σύνθεσή του με διάφορους τρόπους. Διάβασε παρακάτω τα αποτελέσματα πρόσφατων μελετών σχετικά με τα οφέλη των αυγών για το ανθρώπινο σώμα. Αποδείχθηκε ότι 2-3 αυγά είναι η βέλτιστη ημερήσια δόση.

 Τι θα συμβεί στο σώμα σου αν τρως δύο αυγά την ημέρα:

  • Ο εγκέφαλός σου βρίσκεται υπό την προστασία της χολίνης

Τα φωσφολιπίδια, που εξασφαλίζουν την επικοινωνία των εγκεφαλικών κυττάρων, αποτελούνται από χολίνη. Έχει αποδειχθεί κλινικά ότι αυτή η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι το πιο σημαντικό δομικό υλικό του εγκεφάλου. Εάν τρως 2 αυγά την ημέρα, το σώμα σου λαμβάνει αρκετά από αυτό το θρεπτικό συστατικό. Η ανεπάρκεια χολίνης οδηγεί σε μείωση της μνήμης.

  • Η όραση διατηρείται χάρη στην λουτεΐνη

Νέα έρευνα έχει δείξει ότι τα αυγά είναι πλούσια σε λουτεΐνη. Αυτή η ουσία είναι υπεύθυνη για την καθαρή όραση. Με την ανεπάρκεια της, επιτυγχάνονται καταστροφικές αλλαγές στους ιστούς των ματιών και η όραση χειροτερεύει ανεπανόρθωτα.

  • Η βιταμίνη D βοηθά στην απορρόφηση ασβεστίου

Οι επιστήμονες βρήκαν έναν τρόπο να αυξήσουν την περιεκτικότητα σε βιταμίνη D σε αυγά με τη διατροφή των πουλερικών με ειδικά συμπληρώματα. Η βιταμίνη D βοηθά το ασβέστιο να απορροφήσει και να ενισχύσει καλύτερα τα οστά και τα δόντια σου.

  • Το σύμπλεγμα βιταμίνης Β προστατεύει το δέρμα, τα μαλλιά και το συκώτι

Η βιοτίνη, η βιταμίνη Β12 και οι πρωτεΐνες συμβάλλουν στην ενίσχυση της τρίχας και του δέρματος. Τα φωσφολιπίδια που περιέχονται στα αυγά  προάγουν την εξάλειψη των τοξινών από το ήπαρ.

  • Ο κίνδυνος καρδιαγγειακών παθήσεων μειώνεται

Παρά τις προηγούμενες γνώμες, νέα έρευνα έδειξε ότι η χοληστερόλη από τα αυγά εξισορροπείται με φωσφατίδια, επομένως δεν είναι επιβλαβής για την υγεία σου. Αναστέλλει επίσης την παραγωγή χοληστερόλης στο σώμα. Επιπλέον, τα αυγά περιέχουν ωμέγα-3 οξέα που μειώνουν τα επίπεδα των τριγλυκεριδίων, μειώνοντας έτσι τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών παθήσεων.

  • Αρχίζεις να χάνεις κιλά

Αμερικανοί επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι εάν συνδυάσεις μια δίαιτα χαμηλών θερμίδων με κατανάλωση αυγών για πρωινό, χάνεις βάρος δύο φορές πιο γρήγορα.

  • Μειώνεται ο κίνδυνος καρκίνου

Η χολίνη, η οποία είναι απαραίτητη για τον εγκέφαλο, μειώνει επίσης τον κίνδυνο καρκίνου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα μιας μελέτης, για τις γυναίκες των οποίων η καθημερινή διατροφή στην εφηβεία περιελάμβανε αυγά, ο κίνδυνος ανάπτυξης καρκίνου του μαστού μειώθηκε κατά 18%.

  • Η διαδικασία γήρανσης επιβραδύνεται

Αυτό προκύπτει από την έρευνα που πραγματοποίησαν οι Ολλανδοί επιστήμονες. Στο 87% των γυναικών ηλικίας από 35 έως 40 ετών, οι κηλίδες ηλικίας εξαφανίστηκαν. Στους άνδρες οι ρυτίδες γύρω από τα μάτια εξομαλύνθηκαν αισθητά.