Το αιώνιο πρόβλημα σε όλες τις ηλικίες είναι τα περιττά κιλά ή το τοπικό λίπος που δε λέει να φύγει και να σου αδειάσει τη γωνιά ή καλύτερα την κοιλιά! Μη μου αγχώνεσαι. Ξέρουμε έχεις συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες που δε θες να απαρνηθείς, αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να αλλάξεις την εικόνα σου. Δε χρειάζεται να σταματήσεις να τρως τελείως (κάτι που είναι επικίνδυνο), αρκεί μόνο να ξεγελάσεις με κάποιους τρόπους που θα σου πούμε παρακάτω τον εαυτό σου.

Ποιες διατροφικές συνήθειες μπορείς να αλλάξεις;

  1. Έχεις λιγούρες και θες γλυκό; Το καταπολέμησες τη μία μέρα, τη δεύτερη, αλλά τώρα που έφτασες στη Τρίτη κατάλαβες πως δεν πάει άλλο. Αντί, λοιπόν, να πάρεις μία κρέμα φουλ έξτρα με σοκολάτες μπισκότα κτλ διάλεξε κάτι πιο light. Πάρε, λοιπόν, μία κρέπα με φρούτα και μέλι. Θα σου διώξει το αίσθημα της λιγούρας μακριά και δε πάρεις πάρα πολλές θερμίδες.
  2. Σταμάτα το ψωμί. Πρέπει να θυμάσαι πως μία φέτα ψωμί ισούται με δύο φρυγανιές. Οι δύο φρυγανιές θα σε χορτάσουν περισσότερο και θα ξεγελάσουν τον οργανισμό σου.
  3. Αντί για κρέμα γάλακτος στα φαγητά σου βάλε γάλα ή τυρί κρέμα με χαμηλά λιπαρά. Αν κάνεις μία μείξη αυτών των δύο προϊόντων θα είναι σαν να τρως κρέμα γάλακτος που έχει λιγότερες από τις μισές θερμίδες.
  4. Μη βάζεις μαγιονέζα, βάλε γιαούρτι. Το γιαούρτι έχει απαλή γεύση, θα κάνει πιο δροσερά και πιο ζουμερά τα φαγητά σου και δε θα τους δώσει τα λιπαρά που έχουν οι παχυντικές σως.
  5. Αντί για σοκολάτα, φάε ένα παστέλι. Το παστέλι είναι μία σωστή λύση η οποία και θα σε χορτάσει περισσότερο και με τη πολύ γλυκιά του γεύση θα σου σταματήσει τη λιγούρα για σοκολάτα.
  6. Τροποποίησε τα φαγητά σου. Σκέψου σε ποια φαγητά θα μπορούσες να γλιτώσεις το τηγάνισμα και να τα κάνεις ψητά. Για παράδειγμα αντί να τηγανίσεις πατάτες, βάλε τες σε λαδόκολλα στο φούρνο με λίγο λάδι και ψήσε τες. Ή αντί να τηγανίσεις το σνίτσελ σου, ψήσε το στο φούρνο. Η γεύση του φαγητού σου θα είναι ίδια, αλλά δε θα έχει την περιττή λαδίλα που προσπαθείς να αποφύγεις.