Ήρθε η ώρα να σηκωθείς από τον καναπέ και να γυμναστείς. Μην αρχίσεις να γκρινιάζεις! Πάρε το Kettlebell  που φυσικά και έχεις στο σπίτι σου, δες τις φωτογραφίες, διάβασε τις οδηγίες και ξεκίνα! Θα γυμνάσεις χέρια, πλάτη, γλουτούς, κοιλιακούς και ώμους! Όπως καταλαβαίνεις εμείς στο γραφείο δύσκολα να τα κάνουμε, οπότε βάλαμε τη Βίκυ από το Just Perfect και τα έκανε για εμάς! (Η Βίκυ σύντομα θα μας γυμνάζει και στο webTv του ipop, οπότε συντονίσου!)

Άσκηση 1: Squat με Kettlebells

Κρατάς το Kettlebell με τα δύο σου χέρια στο ύψος του στήθους. Και κάνεις βαθιά καθίσματα. Προσοχή τα γόνατα να μην βγαίνουν πιο μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών σου! Κάνε τέσσερα σετ των 15 επαναλήψεων.

Άσκηση 2: Περιφορές με ώμους

Κρατάς το Kettlebell από τη λαβή με τα δύο σου χέρια. Το σηκώνεις ψηλά και το περνάς γύρω από το κεφάλι σου.Κάνε τέσσερα σετ των 15 επαναλήψεων. Τα δύο να είναι δεξιόστροφα και τα άλλα δύο αριστερόστροφα!

Άσκηση 3: Οπίσθιες προβολές

Κρατάς το Kettlebell με το ένα σου χέρι και γονατίζεις στο ένα πόδι (όπως φαίνεται στη φωτογραφία). Κάνε τέσσερα σετ των 15 επαναλήψεων. Τα δύο στο δεξί πόδι και τα άλλα δύο στο αριστερό. Ανάλογα με ποιο πόδι γονατίζεις κρατάς και το Kettlebell!