Με τους ρυθμούς στους οποίους ζούμε πλέον, είναι πολύ δύσκολο να βρούμε χρόνο για όλα όσα θα θέλαμε να κάνουμε. Ακόμα και προϊόντα ομορφιάς έχουν γίνει 2 σε 1 ώστε να μην χάνεις χρόνο στην περιποίηση. Γιατί, λοιπόν, να μην γίνει δύο σε ένα και η γυμναστική σου με το διαλογισμό; Πρόταση μας: Κάνε διαλογισμό όσο τρέχεις!

Το δύσκολο στο να συνδυάσεις τον διαλογισμό και το τρέξιμο είναι πως πρέπει να είσαι αρκετά εκπαιδευμένος για να καταφέρεις να αδειάσεις το μυαλό σου ή να έχεις υπομονή για να το καταφέρεις με πολλές προπονήσεις!

Εμείς, θα σου δώσουμε δύο βασικές συμβουλές για να ξεκινήσεις!

Συγχρόνισε τον βηματισμό σου με την ανάσα σου

Η ανάσα σου δίνει ενέργεια και μπορεί να λειτουργήσει σαν μετρονόμος. Όταν κινήσε με οδηγό την ανάσα σου, συνδέεσε με το σώμα σου ακόμα περισσότερο, χαλαρώνεις και οι κινήσεις σου είναι πιο συγκροτημένες. Επιπλέον, οι βαθιές ανάσες δίνουν μεγαλύτερη ποσότητα στον οργανισμό σου και ηρεμούν το νευρικό σύστημα και μειώνει την ένταση των μυών.

Ξεκίνα με χαλαρό περπάτημα, και μόλις βρεις τον ρυθμό σου ξεκίνα να πηγαίνεις πιο γρήγορα. Πάρε εισπνοή από τη μύτη και εκπνοή από το στόμα.

Παρατήρησε τον διασκελισμό σου

Παρατήρησε το κάθε σου διασκελισμό και άκου το κάθε σου βήμα. Πάτα γερά στο έδαφος και συγκεντρώσου στα πέλματα σου. Κράτα τα χέρια σου λυγισμένα και κολλημένα στα πλευρά σου και προσπάθησε να τα κρατήσεις σταθερά.

Η αφοσίωση σου στο να κρατήσεις σταθερό το σώμα σου θα αποκλείσει όλους τους εξωτερικούς παράγοντες που θα σε δυσκολέψουν στο να αδειάσει το μυαλό σου!