Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν τρώνε αρκετά φρούτα. Ο μέσος ενήλικας χρειάζεται τουλάχιστον ένα φλιτζάνι φρούτων την ημέρα, και δυο ή τρία λαχανικών. Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις για να ενθαρρύνεις την κατανάλωση φρούτων στο σπίτι σου, είναι να ελαττώσεις την ποσότητα των γλυκών και ζαχαρωτών που υπάρχουν στην κουζίνα σου. Ικανοποίησε την όρεξή σου για γλυκά τρώγοντας φρέσκα φρούτα. Για ρίξε μια ματιά στις 4 ιδέες που σου έχουμε προκειμένου να καταναλώνεις φρούτα.

Κράτα φρούτα πάνω στον πάγκο

Όταν κάτι δεν το βλέπεις μπροστά σου συχνά το ξεχνάς, γι’αυτό μην κρατάς όλα τα φρούτα στο ψυγείο. Έτσι θα μπεις στον πειρασμό να τσιμπήσεις ένα μήλο, πορτοκάλι, αχλάδι αντί για ένα γλύκισμα. Τα νεκταρίνια και οι μπανάνες διατηρούνται επίσης πολύ καλά σε θερμοκρασία δωματίου όταν οι φλούδες είναι ακόμα άθικτες. Απλά να θυμάσαι να κρατάς τα μήλα μακριά από τις μπανάνες, εκτός αν θέλεις να ωριμάσουν γρήγορα.

Φτιάξε smoothies από φρούτα

Απόλαυσε δροσιστικά smoothies από φρέσκα φρούτα. Τα βασικά υλικά που θα χρειαστείς είναι το φρούτο της επιλογής σου κομμένο σε κομματάκι, γιαούρτι και γάλα ή χυμό. Τα ρίχνεις όλα στο μπλέντερ και σε ένα λεπτό είσαι έτοιμος να απολαύσεις το smoothie σου. Στο τελείωμα μην ξεχάσεις να βάλεις και κομματάκια πάγου αν είναι καλοκαίρι και θες κάτι πραγματικά σε δροσίσει. Τα ευχάριστα νέα είναι ότι υπάρχουν αμέτρητες συνταγές και παραλλαγές για smoothies.

Φτιάξε μια φρουτοσαλάτα

Οι φρουτοσαλάτες είναι συνδυασμένες με το καλοκαίρι. Μπορεί να είναι είτε ελαφριές και αναζωογονητικές ή γεμάτες με έξτρα ζάχαρη και λιπαρά και περισσότερες θερμίδες απ’ ό,τι μπορεί να πίστευες. Είναι απλό: αν το φρούτο έχει 15 στρώσεις σαντιγί ή πολύ σιρόπι ζάχαρης τότε σίγουρα θα έχει πολλές θερμίδες. Μια φρουτοσαλάτα χαμηλή σε θερμίδες  θα έχει ένα ελαφρύ dressing που δεν καλύπτει τη γεύση του φρούτου. Και σε αυτήν την περίπτωση οι συνταγές είναι πολλές και με ένα απλό ψάξιμο στο ίντερνετ θα βρεθείς αντιμέτωπος με περισσότερες απ’ ό,τι περίμενες. Μην ξεχνάς ότι στο παρελθόν σου έχουμε προτείνει κι εμείς άπαιχτες φρουτοσαλάτες.

Φρέσκα φρούτα για επιδόρπιο

Φτιάξε ένα πολύ απλό πιάτο-επιδόρπιο βάζοντας φράουλες, σαντιγί και ξηρούς καρπούς. Αν θέλεις να αποφύγεις τα λιπαρά που έχει η σαντιγί, μπορείς να την αντικαταστήσεις με γιαούρτι. Όταν θα ψάχνεις για συνταγές που περιλαμβάνουν φρούτα, να θυμάσαι να κοιτάς εκείνες που δεν έχουν πολλή ζάχαρη ή λιπαρά.

Ελπίζουμε να σου ανοίξαμε την όρεξη για περισσότερα φρούτα και βάλεις τα φρούτα από εδώ και πέρα στην καθημερινότητά σου, καθώς τα οφέλη τους  υπερνικάνε την απόλαυση μιας σοκολάτας.