Έπιασες -επιτέλους- δουλειά! Μόνο που η καινούρια σου δουλειά απαιτεί να είσαι πρωινός τύπος κι εσύ μέχρι στιγμής είσαι συνηθισμένος σε λίγο πιο… χαλαρές καταστάσεις! Η πρώτη σου αντίδραση σίγουρα θα είναι το απόλυτο σοκ και μόνο στη σκέψη του πρωινού ξυπνήματος… πόσο μάλλον στην πράξη!

Μην αγχώνεσαι όμως γιατί τελικά το να γίνεις πρωινός τύπος δεν είναι τόσο δύσκολο έργο όσο θέλεις να πιστεύεις.

Πάμε να δούμε πώς θα τα καταφέρεις;

Σταμάτα να χουζουρεύεις

Αν ξυπνήσεις και νιώθεις σαν να είσαι μεθυσμένος, πιθανότατα είναι από τις πολλές αναβολές που έχεις βάλει στο ξυπνητήρι σου. Όσο δύσκολο κι αν ακούγεται, αν αποφύγεις να βάλεις το ξυπνητήρι σου στην αναβολή, θα σε βοηθήσει ιδιαίτερα μακροπρόθεσμα.

Αν αποτύχεις να τα καταφέρεις, βάλε το ξυπνητήρι στην άλλη άκρη του δωματίου, ώστε να χρειαστεί να σηκωθείς χωρίς καν να το καταλάβεις.

Five more minutes

Μην χρονοτριβείς

Καταλαβαίνουμε πως θέλεις λίγο να πάρεις το smartphone στο χέρι και να δεις τα νέα της ημέρας ή ένα αστείο βιντεάκι πριν ξεκινήσεις την μέρα σου. Μην το κάνεις όμως!! Το πρωί που πρέπει να ετοιμαστείς να πας για δουλειά δεν είναι η κατάλληλη ώρα να χαζέψεις στο κινητό σου.

Μπορείς να το κάνεις όση ώρα τρως πρωινό, στον δρόμο (εάν κυκλοφορείς με τα ΜΜΜ) ή στο μεσημεριανό σου διάλειμμα.

Άφησε το φως

Το φυσικό φως του ήλιου σε βοηθάει να ξυπνήσεις ομαλά, καθώς αφήνει το σώμα σου να αντιληφθεί ότι ήρθε η ώρα να ξυπνήσεις και δεν μπαίνεις εύκολα πάλι στον πειρασμό να ξανακοιμηθείς.

Happy morning

Στρέψου προς την τεχνολογία

Εάν και πάλι θεωρείς πως δεν μπορείς με τίποτα να ξυπνήσεις, καιρός είναι να εκμεταλλευτείς την τεχνολογία προς όφελός σου. Υπάρχει ένα τεράστιο φάσμα ξυπνητηριών στα app stores, που και να θέλεις δεν θα σε αφήσουν να κοιμηθείς.

Από ξυπνητήρια με πράξεις μέχρι και ακραίες καταστάσεις, που το ξυπνητήρι στέλνει μόνο του… tweet όταν πατήσεις την αναβολή, σίγουρα θα βρεις κάποιο που θα σε… τρομοκρατήσει αρκετά για να ξυπνήσεις!

Photo: ISTOCK