Ο χρόνος είναι χρήμα λέει η παροιμία, τι γίνεται όμως όταν δεν έχουμε ούτε χρόνο αλλά ούτε χρήματα για «πολυτέλειες» όπως η γυμναστική; Τότε η φαντασία παίρνει τα πάνω της και αναζητούμε τρόπους τα υλοποιήσουμε τα θέλω μας χωρίς να ξοδευτούμε.

Το καλοκαίρι έρχεται γρήγορα και βρήκαμε τον τρόπο να σε βοηθήσουμε να βελτιώσεις την εμφάνιση, αλλά και την υγεία σου κάνοντας γυμναστική στο σπίτι χωρίς να δαπανήσεις ούτε ένα ευρώ! Μέχρι να ξεκινήσει η εκπομπή fitness στο webtv μας και να πάρουμε επαγγελματικές συμβουλές, σου προτείνουμε απλές ασκήσεις που θα συνδυάσεις με καθημερινές δραστηριότητες.

Τι χρειάζεσαι; Απλά πράγματα που έχεις στο σπίτι, διάθεση και λίγα μόνο λεπτά από το χρόνο σου.

  1. Αρχικά, βάλε την άσκηση στο μυαλό σου. Χρησιμοποίησε τις σκάλες και όχι το ασανσέρ για να ανεβοκατεβείς στο σπίτι σου. Θα γυμνάσει τα πόδια σου και θα ανορθώσει τα οπίσθια.
  2. Την ώρα που μαγειρεύεις ή βλέπεις τηλεόραση πάρε ένα κιλό ζάχαρη ή μια οποιαδήποτε άλλη συσκευασία του κιλού και χρησιμοποίησέ την όπως θα έκανες με τα βαράκια του γυμναστηρίου. Όσες περισσότερες επαναλήψεις κάνεις, τόσο πιο γρήγορα θα δεις αποτελέσματα.
  3. Συνδύασε τις δουλειές του σπιτιού με χορό. Άνοιξε τη μουσική την ώρα που ξεσκονίζεις ή σκουπίζεις για παράδειγμα, βάλε το αγαπημένο σου τραγούδι και χόρεψε.. Η διάθεση σου θα ανέβει και θα εκτονωθείς.
  4. Μη χρησιμοποιείς το μπλέντερ για να ψιλοκόβεις λαχανικά ή ό,τι άλλο θέλεις για το φαγητό σου, προτίμησε να το κάνεις με το χέρι. Όσο περίεργο και να φαίνεται γυμνάζει στήθος και μπράτσα.
  5. Κάνε βαθιά καθίσματα όσο είσαι άπραγος/η στην κουζίνα, για παράδειγμα όταν περιμένεις το φούρνο μικροκυμάτων ή το κοτόπουλο να ψηθεί στο φούρνο. Είναι η Νο1 άσκηση για τα οπίσθια.