Δεν φτάνει που τρέχεις πρέπει να κάνεις και yoga; Και όμως, οι λάτρεις του τρεξίματος πρέπει να κάνουν Yoga όχι μόνο γιατί τους κάνει πιο ευλύγιστους αλλά για πολλά ακόμα θετικά που μπορεί να πάρουν μέσα από την εξάσκηση της yoga.

Μαθαίνεις να επικοινωνείς με το σώμα σου

Οι δρομείς έχουν μεγάλη επιμονή ωστόσο διατρέχουν μεγάλους κινδύνους για τραυματισμούς πιέζοντας τον εαυτό τους για παραπάνω από ότι μπορεί να αντέξει το σώμα τους!  Στη γιόγκα, μαθαίνεις να ακούς το σώμα σου και να κάνεις ακριβώς ό, τι χρειάζεται, είτε πρόκειται για μια ήπια παραλλαγή της πόζας ή χρήση βοηθημάτων, ή απλά να σταματήσουν και να ηρεμήσουν μέχρι να τους επιτρέψει το σώμα τους να συνεχίσουν την προπόνηση τους! Είναι απίστευτα δύσκολο να αφήσεις τον ανταγωνισμό να σε κερδίσει, ειδικά αν ανταγωνίζεσαι τον εαυτό σου- αλλά μαθαίνεις να βάζεις όρια. Ξέρεις μέχρι που μπορείς να πας και από εκεί και πέρα σταδιακά βελτιώνεσαι ακούγοντας το κορμί σου!

Η γιόγκα ενισχύει το ανώτερο μέρος του σώματός σου

Πως πρέπει να κινείς τα χέρια σου όσο τρέχεις; Πρέπει να είναι ελεύθερα ή να είναι κοντά στα πλευρά σου; Σύμφωνα με έρευνες υπάρχει νευρολογική σύνδεση μεταξύ χεριού και κίνησης των ποδιών. Προτείνεται, μάλιστα, πως η βέλτιστη θέση του βραχίονα είναι με τους αγκώνες λυγισμένους στις 90 μοίρες, κοντά στα πλευρά με τα χέρια να αιωρούνται πίσω-και-εμπρός κατά μήκος των πλευρών του σώματός. Χρειάζεται να έχεις ισχυρό βραχίονα, ώμους και πλάτη ώστε να μπορούν τα χέρια να ταλαντεύονται και να μπορεί το σώμα να είναι σε θέση να ελέγχει την κίνηση τους. Οι πόζες της yoga μαθαίνουν στον αθλούμενο να ορίζει τα χέρια του και γυμνάζουν το πάνω μέρος του σώματος ώστε να μπορεί να έχει το σώμα τη σωστή στάση για το τρέξιμο!

H Yoga χτίζει ένα ισχυρό, σταθερό πυρήνα

Πώς μπορείς να γίνεις γρηγορότερος δρομέας και να καλύψεις περισσότερα χιλιόμετρα; Με το να ενισχύσεις τον πυρήνα σου. Ένας ισχυρός, σταθερός πυρήνας προέρχεται από τις στάσεις που απαιτούν ισορροπία και σταθερότητα, που αποτελούν πρόκληση για όλους τους μυς στο κορμό. Ένας υγιής πυρήνας θα βελτιώσει τη στάση, θα παρέχει την ισορροπία και θα βοηθήσει στη βελτίωση των αποδόσεων του δρομέα!

Μαθαίνεις να αναπνέεις σωστά

Το βασικό στο τρέξιμο είναι η αναπνοή ώστε να αντέξει ο οργανισμός να «βγάλει» τα χιλιόμετρα. Η φυσική αντίδραση σε οποιαδήποτε σωματική καταπόνηση του οργανισμού είναι να σταματήσει να αναπνέει. Το τρέξιμο πλημμυρίζει το σώμα με αδρεναλίνη και δίνει γρήγορη, ρηχή αναπνοή. Η γιόγκα μαθαίνει τον δρομέα να ελέγχει την αναπνοή του και να κρατάει σταθερό ρυθμό μίας μακράς, σταθερής αναπνοής ώστε το τρέξιμο να είναι άνετο!

Επιστροφή στην κεντρική σελίδα.

Επιστροφή στην κατηγορία.