Γιατί η δουλειά στο γραφείο σου ανοίγει την όρεξη

LIKE US ON FACEBOOK

Αν δουλεύεις σ’ ένα γραφείο και κάθεσαι 8 ώρες σε μια καρέκλα, πιθανότατα αντιμετωπίζεις το πρόβλημα αύξησης του βάρους. Και όχι μόνο αυτό, υπάρχουν γενικά πολλές επιπτώσεις στο σώμα σου.

Αυτά είναι τα πιο συχνά “αθώα” λάθη που κάνεις και δες πώς θα τα διορθώσεις.

Τρως απλά για την παρέα ακόμα κι αν δεν πεινάς

Όλο και κάποιος θα έχει γενέθλια τη μια μέρα, την άλλη κάποιος θα φέρει μπισκότα στο γραφείο και την παράλλη κάποιος το κέικ που έφτιαξε η γιαγιά του.

Μπορείς πολύ ευγενικά να αρνηθείς. Και κρύψε όλα τα σοκολατάκια και τις καραμέλες που έχετε στην κουζίνα του γραφείου. Θα σε σώσει!

Δεν τρως προσεκτικά

Σχεδιάζεις απ’ το προηγούμενο βράδυ τι θα φας. Ένα υγιεινό γεύμα και έναν καφέ. Καθώς οι ώρες περνάνε όμως, η πείνα σε βασανίζει. Η μέρα ήταν μεγάλη και δύσκολη και δεν μπορείς να πεις “όχι” στην ιδέα να παραγγείλεις μια πίτσα. Αλλά υπόσχεσαι πως αύριο θα επιστρέψεις στις υγιεινές σου συνήθειες.

Καλύτερα να κάνεις μια λίστα με το τι θα τρως όλη την εβδομάδα. Έτσι δύσκολα θα ξεφύγεις απ’ το σχέδιό σου. Μπορείς επίσης να πάρεις μαζί σου υγιεινά σνακ για να “τσιμπήσεις”.

Ο φωτισμός και η θερμοκρασία δωματίου επηρεάζουν την όρεξή σου

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι ο χαμηλός φωτισμός ενισχύει την όρεξη. Το ίδιο ισχύει και με τη θερμοκρασία δωματίου.

Κάνε μια γρήγορη βόλτα να πάρεις καθαρό αέρα, αυτό μπορεί να κάνει θαύματα στο σώμα και στο μυαλό σου.

Δουλεύεις υπερωρίες

Οι υπερωρίες μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το βάρος σου. Η έλλειψη ελεύθερου χρόνου και η έλλειψη ύπνου δεν εξισορροπούν τις ορμόνες που ρυθμίζουν την όρεξή σου και αυξάνουν εκείνες τις πείνας. Μπορείς απλώς να κινείσαι όσο μπορείς. Χρησιμοποίησε τις σκάλες αντί για το ασανσέρ και πήγαινε στη δουλειά με τα πόδια αν αυτό είναι εφικτό.

Οι προθεσμίες που σε αγχώνουν

Το άγχος στη δουλειά μπορεί να είναι ένας απ’ τους κύριους λόγους για την αύξηση του βάρους σου. Τα υψηλά επίπεδα του στρες αυξάνουν την ορμόνη κορτιζόλη προκαλώντας το λίπος και τη ζάχαρη.

Η άσκηση και ένας καλός ύπνος είναι ό,τι ακριβώς χρειάζεσαι. Δοκίμασε ασκήσεις αναπνοής και χαλάρωσης και μην πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό!

Διαβάστε επίσης:

Εσύ εργάζεσαι & το σώμα σου γυμνάζεται…Έτοιμοι για fitness meeting στο γραφείο;

Photos: depositphotos
Copyright © iPop 2012 - 2017 | All rights reserved