Υπάρχουν στιγμές που νιώθεις πολύ αδύναμος και ότι δεν μπορείς να σκεφτείς. Είμαστε σίγουροι ότι χρειάζεσαι μαγνήσιο και έτσι θα σου ανοίξουμε τα μάτια και θα σου πούμε σε ποιες τροφές μπορείς να το βρεις.

Η έλλειψη μαγνησίου εκτός από την έλλειψη συγκέντρωσης έχει και άλλα συμπτώματα. Προκαλεί ατονία στον οργανισμό αλλά και έντονες ταχυπαλμίες. Αν μάλιστα δεν το προσέξεις και η συγκεκριμένη έλλειψη υπάρχει για καιρό μπορούν να σου συμβούν και άλλα πιο σοβαρά προβλήματα.

Αν χρειάζεσαι μαγνήσιο πρέπει να τρως:

  • Ωμά αμύγδαλα: Τα αμύγδαλα κυρίως, όμως, τα ωμά είναι μια τροφή πλούσια σε μαγνήσιο και βιταμίνη Ε. Υπόσχονται να σε βοηθήσουν στην σκέψη και να κάνουν καλό ακόμα και στην όρασή σου. Γι΄αυτό μην ξεχνάς να τρως λίγα καθημερινά.

     

  • Σουσάμι: Μόλις τα 30 γραμμάρια σουσάμι περιέχουν 101 mg μαγνησίου. Μπορείς να τα βάζεις στο φαγητό αλλά ακόμα και στις σαλάτες σου.
  • Μπανάνες: Μια σχετικά μεγάλη μπανάνα περιέχει περίπου 33mg μαγνησίου ενώ παράλληλα είναι μία από τις καλύτερες πηγές καλίου. Είναι πολύ θρεπτική και βοηθάει πολύ τον οργανισμό σου.
    banana-ipop.gr
  • Κάσιους: Θα πρέπει να ξέρεις ότι το 1/4 μιας κούπας με κάσιους μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό σου 89 mg μαγνησίου.
  • Μπρόκολο: Μια κούπα μαγειρεμένο μπρόκολο προσφέρει 51 mg μαγνησίου. Μάλιστα όσο πιο λίγο το έχεις μαγειρέψει τόσο πιο καλό είναι για τον οργανισμό σου.